هزاران کارگر با اتومبیل های در حال سوختن جاده های کلیدی را مسدود می کنند – اخبار جهانی RT

اعتصاب بیش از 20000 کارگر فلزی در کادیز، اسپانیا، فعالیت کارخانه‌های تولیدی کلیدی، از جمله ایرباس و آلستیس را با ایجاد موانع، مسدود شدن جاده‌ها و سوختن وسایل نقلیه متوقف کرده است.

کادیز، مرکز جنوبی‌ترین استان کشور، به یکی از محل‌های اصلی اعتراضات به شرایط کاری تبدیل شده است. خیابان آونیدا د آستیلروس در حال حاضر به روی ترافیک بسته است و معترضان خودروها را آتش زده اند.

خطوط پیکت همچنین دسترسی به سایت‌های اصلی کشتی‌سازی و صنعتی شرکت‌های محلی کلیدی مانند ایرباس، ناوانتیا، دراگادوس، آلستیس و آسرینوکس را مسدود کرده و باعث وقفه در کار آنها شد.

معترضان همچنین دسترسی به مناطق صنعتی اصلی در پورتو رئال و کامپو د جبل الطارق را با سنگرها و آتش سوزی ها قطع کردند. تردد ریلی نیز با پرتاب لوله‌ها به روی ریل مسدود شده است.

پلیس ملی برای تحت کنترل درآوردن اوضاع و حفاظت از سایت های صنعتی مستقر شده است. در یک نقطه از روز سه شنبه، اعتصاب به یک درگیری تمام عیار تبدیل شد و معترضان با پرتاب سنگ و پیچ به سمت پلیس، پلیس با شلیک گلوله های لاستیکی واکنش نشان داد. یک نفر دستگیر شد.

فدراسیون کارآفرینان فلزی (FEMCA) که نماینده کارفرمایان اصلی در منطقه است، قبلاً پیشنهاد خود را برای گفتگو با کارگران تکرار کرد، در حالی که تاکید کرد که درخواست های اتحادیه “غیر موجه” و ”نامتناسب

کارگران می گویند تا زمانی که FEMCA توافق قابل قبولی برای آنها ندهد به اعتصاب ادامه خواهند داد.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید