هزاران سیل در خیابان‌ها برای رد کردن دستور واکسن (ویدئو) – اخبار RT World

دور تازه‌ای از تظاهرات علیه واکسیناسیون اجباری کووید، استرالیا را با صدها هزار تظاهرات در ده‌ها شهر آغاز کرده است. فیلم‌های هوایی جمعیت عظیمی را که خیابان‌های مرکزی را مسدود کرده بودند، ضبط کرد.

تجمعات جدید در سراسر کشور روز شنبه برگزار شد، زیرا مردم برای آزادی بیشتر در رابطه با واکسیناسیون کرونا تظاهرات کردند. تظاهرات گسترده ای که توسط گروه میلیون ها راهپیمایی علیه واکسیناسیون اجباری سازماندهی شد، مرکز سیدنی، ملبورن، کانبرا و پرث و 30 شهر و شهرستان دیگر در استرالیا را در بر گرفت.

مردم با این ادعا که دستورات واکسن تبعیض‌آمیز است، در خارج از ساختمان‌های پارلمان تظاهرات کردند و خیابان‌های مرکزی را مسدود کردند و خواستار استعفای دولت‌های ایالتی و پایان دادن به آنچه برخی می‌خوانند، شدند.ستم

هیچ آمار رسمی در مورد حضور در این مراسم منتشر نشده است، اما رسانه های مختلف گزارش دادند که «صدها هزاراین آخر هفته به خیابان ها آمدند. تصاویر هوایی شهرها را پر از سیل جمعیت قابل توجهی نشان می دهد.

در سیدنی، مردم در هر سنی در هاید پارک تجمع کردند و بنرهایی را حمل کردند که روی آن نوشته شده بود:هرگز دوباره قفل نکنید“، و “دولت کمتر، آزادی بیشتر” در ملبورن، مردم در مقابل پارلمان ایالتی تظاهرات کردند و در حالی که شعار می دادند «خیابان اسپرینگ» را مسدود کردند.گونی [Premier of Victoria] دن اندروز“، در بیان آشکار خشم از قانون بحث برانگیز اختیارات همه گیر او.

در ساحل طلا، معترضان عمدتا از رهبر حزب راستگرای یک ملت استرالیا، پائولین هانسون حمایت کردند. این سناتور که تلاش می‌کرد لایحه‌ای را علیه سیاست‌های واکسیناسیون اجباری ارائه کند، خطاب به جمعیت گفت که با نخست‌وزیر اسکات موریسون صحبت کرده و به او گفته است که قانون اساسی را تغییر دهد تا قانون پیشنهادی خود را تسهیل کند.

در حالی که طبق گزارش ها، تظاهرات با صدای بلند، با تشویق مردم، کوبیدن طبل و بوق زدن، تا حد زیادی مسالمت آمیز بود. در نیو ساوت ولز، برد هازارد، وزیر بهداشت، رسماً به معترضان واکسینه نشده اجازه داد تا در تظاهرات سیدنی شرکت کنند و فقط از آنها خواست که در صورت احساس ناخوشی از ماسک استفاده کنند و دوری کنند.