هر آنچه باید درباره جستجوی جدید هوش مصنوعی گوگل و چت بات Bard بدانید

هر آنچه باید درباره جستجوی جدید هوش مصنوعی گوگل و چت بات Bard بدانید

گوگل در حال حاضر یک ربات چت Bard دارد که با ChatGPT رقابت می کند.

سانفرانسیسکو:

گوگل شرکت آلفابت روز چهارشنبه محصول جستجوی اصلی به روز شده ای را به نمایش گذاشت که هوش مصنوعی بیشتری را در پاسخ های خود گنجانده است، زیرا این شرکت به دنبال از بین بردن شک و تردید است که در حال از دست دادن زمین به جستجوی Bing مبتنی بر OpenAI مایکروسافت است.

گوگل در حال حاضر یک ربات چت Bard دارد که با ChatGPT رقابت می کند، چت ربات OpenAI که با پاسخ های انسانی خود هیجان زیادی در بین کاربران ایجاد کرده است.

پس کی گوگل میکنی و کی میزنی؟

این شرکت می‌گوید که جستجوی سنتی گوگل همچنان باید برای یافتن و جستجوی اطلاعات، مانند مکان‌یابی چیزی برای خرید، استفاده شود.

Bard یک ربات چت با شخصیتی است که می تواند مکالمات انسانی را انجام دهد و برای همکاری خلاقانه، به عنوان مثال، برای تولید کد نرم افزار یا نوشتن شرح عکس در نظر گرفته شده است.

به روز رسانی برای جستجوی Google چیست؟

با جستجوی پیشرفته به نام «تجربه مولد جستجو»، صفحه اصلی Google همچنان مانند نوار جستجوی آشنا به نظر می رسد و عمل می کند.

تفاوت در پاسخ‌ها است: اگر گوگل جدید تشخیص دهد که هوش مصنوعی مولد می‌تواند برای پاسخ دادن به یک پرس و جو استفاده شود، بالای صفحه نتایج پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی را نشان می‌دهد. پیوندهای سنتی به وب در زیر باقی خواهند ماند.

به عنوان مثال، جستجوی «آب و هوا سانفرانسیسکو» طبق معمول، کاربر را به یک پیش‌بینی هشت روزه راهنمایی می‌کند، در حالی که بر اساس نمایشی برای رویترز، سؤالی درباره اینکه در شهر کالیفرنیا چه لباسی بپوشد، پاسخ طولانی‌ای را به دنبال دارد که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. اوایل این هفته.

در نتیجه آمده است: «شما باید لایه‌هایی از جمله یک پیراهن آستین کوتاه و یک ژاکت یا ژاکت سبک برای روز به همراه داشته باشید.

کاربران همچنین می توانند وارد یک “حالت مکالمه” کاملاً جدید شوند، که مشابه Bard و ChatGPT سوالات قبلی کاربر را به خاطر می آورد تا کاربران بتوانند راحت تر پیگیری کنند.

با این حال، این شرکت خاطرنشان می کند که حالت مکالمه برای یک چت بات با شخصیت طراحی نشده است. این فقط برای کمک به افزایش نتایج جستجو در نظر گرفته شده است. برای مثال، برخلاف Bard و ChatGPT، پاسخ‌های آن هرگز حاوی عبارت «I» نخواهد بود.

آیا می توانم اکنون جستجوی جدید Google را امتحان کنم؟

نه هنوز. این شرکت گفت که مصرف‌کنندگان آمریکایی در هفته‌های آینده از طریق فهرست انتظار، مرحله آزمایشی که در طی آن Google کیفیت، سرعت و هزینه نتایج جستجو را کنترل می‌کند، به تجربه مولد جستجو دسترسی خواهند داشت.

آیا می توانم اکنون BARD را امتحان کنم؟

این شرکت روز چهارشنبه گفت که Bard اکنون بدون لیست انتظار در 180 کشور و منطقه در دسترس است و قصد دارد پشتیبانی خود را به 40 زبان گسترش دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)