اسرائیل “در اوج نبرد” با شبه نظامیان غزه – نتانیاهو – اخبار RT World

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با تکذیب گزارش ها در مورد آتش بس با میانجیگری مصر گفت که عملیات بمباران اسرائیل علیه شبه نظامیان فلسطینی در غزه به پایان نرسیده است.

کمپین هنوز تمام نشده است… ما با هم از آن عبور خواهیم کرد و با هم پیروز خواهیم شد. نتانیاهو گفتو افزود که اسرائیل بود “در اوج نبرد” علیه جهاد اسلامی فلسطین (PIJ)، یک گروه شبه نظامی مستقر در غزه.

بیانیه نتانیاهو پس از آن صادر شد که رسانه های مصری گزارش دادند که قاهره موفق به میانجیگری برای برقراری آتش بس در روز چهارشنبه شده است.

به گفته ارتش اسرائیل، تا شامگاه چهارشنبه نزدیک به 470 موشک از غزه به سمت شهرهای اسرائیل شلیک شده است. وی افزود: 153 راکت توسط پدافند هوایی اسرائیل رهگیری شد و 107 راکت بدون رسیدن به خاک اسرائیل در غزه سقوط کرد. ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهایش بیش از 130 هدف را در غزه هدف قرار دادند.


جنگنده های اسرائیل غزه را هدف قرار دادند

روز سه‌شنبه، اسرائیل شروع به حمله به سایت‌های مرتبط با شبه‌نظامیان، از جمله کارخانه‌ها و مجتمع‌های تولید سلاح کرد. ارتش اسرائیل گفت که هدف از حملات موسوم به “عملیات سپر و تیر” بیرون کشیدن سه فرمانده ارشد PIJ بود که مسئول حملات موشکی گذشته به اسرائیل بودند.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، دست کم 13 نفر از جمله شش زن و چهار کودک در حملات روز سه شنبه کشته شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: