هدر آرمسترانگ، “ملکه مامان وبلاگ نویسی” در 47 سالگی درگذشت

هدر آرمسترانگ،

جسد هدر آرمسترانگ در خانه اش توسط شریک زندگی اش پیدا شد.

هدر آرمسترانگ، وبلاگ نویسی که با مستند کردن مبارزات مادری خود در وب سایت خود Dooce به موفقیت دست یافت، درگذشت. او 47 سال داشت بی بی سی، شریک زندگی او پیت اشدان جسد او را در خانه آنها در دریاچه نمک پیدا کرد. خانم آرمسترانگ به دلیل نگاه اجمالی به سفر خود به عنوان یک مادر، مبارزه با افسردگی و ازدواج، “ملکه وبلاگ نویسی مامان” لقب گرفت. در زمان اوج محبوبیت، Dooce بیش از هشت میلیون بازدید کننده در ماه داشت، این رسانه به نقل از یک واکس گزارش.

در سال 2009، او در فوربس فهرست 30 زن تاثیرگذار در رسانه ها خانم آرمسترانگ همچنین اولین کتاب خود را در همان سال منتشر کرد و در نمایش اپرا وینفری ظاهر شد. در سال 2012، او دومین کتاب خود را با عنوان “دختر عزیز‘.

را مجله ی وال استریت در یک مقاله قدیمی گفت که تا سال 2009، اوج رونق وبلاگ نویسی، وبلاگ خانم آرمسترانگ ممکن است 40000 دلار در ماه از تبلیغات پولی درآمد داشته باشد.

او این وبلاگ را پس از اخراج از شغل خود به عنوان یک طراح وب در لس آنجلس در سال 2002 راه اندازی کرد. دلیل آن یک وبلاگ طعنه آمیز بود که در آن او به همکارانش لقب هایی مانند آن یک همکار که هر بار که باز می شود یک چیز احمقانه می گوید می داد. معلوم شد دهانش مال اوست.

را نیویورک تایمز (NYT) گفت که نام وب سایت او از یک عبارت اینترنتی محبوب “Dooced” الهام گرفته شده است که به شخصی اشاره دارد که به دلیل مطالبی که در یک وب سایت یا وبلاگ نوشته اخراج شده است.

“من در مصاحبه خروج گریه کردم. رئیسم که سوژه برخی از پست های شرورانه تر من بود، روبروی من نشسته بود و نمی توانست به صورتم نگاه کند، او خیلی آسیب دیده بود. من هرگز چنین احساسی نداشتم. او در مصاحبه‌ای گفت اکنون.

خانم آرمسترانگ هدر بروک همیلتون به دنیا آمد و در بارتلت، تنسی، حومه ممفیس بزرگ شد و بعداً در سالت لیک سیتی مستقر شد.