بایدن سخنرانی شهرداری ترامپ را به سخره می گیرد – RT World News

رئیس جمهور آمریکا از حامیانش خواست تا به کمپین انتخاباتی مجدد او کمک مالی کنند مگر اینکه چهار سال دیگر از رقیب او در سال 2020 بخواهند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر به حامیان خود گفته است که اگر نمی‌خواهند دونالد ترامپ برای چهار سال دیگر کشور را اداره کند، باید به کمپین انتخاباتی مجدد او کمک مالی کنند. اولتیماتوم رئیس جمهور در واکنش به حضور ترامپ در مراسمی در تالار شهر به میزبانی سی ان ان در روز چهارشنبه، زمانی که او تلاش کرد برای سومین نامزدی ریاست جمهوری خود مطرح کند، ارائه شد.

این ساده است، مردم. آیا چهار سال دیگر از آن می‌خواهی؟» بایدن پس از سخنرانی تلویزیونی ترامپ نوشت. “اگر این کار را نکردید، در کمپین ما شرکت کنید” او افزود، با پیوند دادن به یک صفحه اهدای ActBlue، که به شهروندان آمریکایی امکان می دهد برای کمپین جو بایدن و کامالا هریس پول ارسال کنند. از رای دهندگان خواسته می شود که از 10 تا 2000 دلار یا حتی بیشتر کمک کنند و می توانند متعهد به پرداخت ماهانه باشند.

همانطور که توسط The Hill گزارش شده است، کمپین انتخاباتی بایدن به دنبال تالار شهر ترامپ، ایمیلی را نیز برای مشترکین خود ارسال کرد که به دنبال جمع‌آوری بودجه با عنوان موضوع بودند. “پس این اتفاق افتاد.”

«اگر سالن شهر CNN ترامپ را از دست دادید، بهتر است آن را انجام دهید. اما انتخاب روشن است: چهار سال دیگر ترامپ یا چهار سال دیگر بایدن. ایمیل گفته شده است.

روز چهارشنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با کیتلان کالینز، خبرنگار سی‌ان‌ان، در یک مراسم تالار شهر نشست. او به تعدادی از موضوعات، از جمله تقلب در انتخابات، شورش‌های کنگره 6 ژانویه، درگیری اوکراین و بدهی ایالات متحده اشاره کرد.


ترامپ در نظرسنجی پیشتاز بایدن - WaPo

ترامپ در حال حاضر به عنوان محتمل ترین رقیب جمهوری خواه برای رویارویی با رئیس جمهور فعلی در انتخابات آینده 2024 در نظر گرفته می شود. بر اساس نظرسنجی واشنگتن پست/ای بی سی نیوز که روز یکشنبه منتشر شد، ترامپ در رقابت احتمالی ریاست جمهوری شش امتیاز از بایدن جلوتر است، در حالی که محبوبیت رئیس جمهور فعلی به پایین ترین حد خود رسیده است.

این نظرسنجی نشان داد که میزان محبوبیت بایدن از 42 درصد در ماه فوریه به 36 درصد کاهش یافته است. در میان افراد زیر 30 سال، رضایت او حتی کمتر بود و تنها 26 درصد بود. سلامت روانی و جسمی رئیس جمهور نیز ثابت شده است که برای رای دهندگان نگران کننده است، به طوری که 63 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که او فاقد تیزبینی ذهنی برای انجام وظایف خود به عنوان رئیس جمهور است.

در مورد ترامپ، حدود 44 درصد از بزرگسالان آمریکایی گفتند که «قطعاً» یا «احتمالاً» به او رأی خواهند داد، در حالی که 54 درصد معتقدند که او در دوران ریاست‌جمهوری خود بهتر از بایدن، اقتصاد ایالات متحده را مدیریت کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: