نوجوانی که از حمله کوسه جان سالم به در برد، لحظه ای را که زیر آب کشیده شد به یاد می آورد

نوجوانی که از حمله کوسه جان سالم به در برد، لحظه ای را که زیر آب کشیده شد به یاد می آورد

دوست او، سارا اودانل، گفت که این بسیار ترسناک است.

یک دختر 15 ساله در آخر هفته هنگام موج‌سواری در سواحل نیوجرسی از حمله کوسه جان سالم به در برد و وحشتی را که باید پشت سر می‌گذاشت به اشتراک گذاشت. مگی درزدوفسکی گفت تا زمانی که از اقیانوس بیرون نیامد کاملاً متوجه نشد که چه اتفاقی افتاده است. اخبار سی بی اس. این دختر اکنون با عصا راه می‌رود، زیرا کوسه آنقدر پای او را گاز گرفت که به چندین بخیه نیاز داشت. خانم درزدوفسکی گفت که او داستان خود را به اشتراک می گذارد به این امید که هیچ کس دیگری مجبور نباشد از آن عبور کند.

این نوجوان به خروجی گفت: “در شوک بودم و حتی متوجه نشدم چه خبر است تا زمانی که از آب خارج شدم. اما این باعث ترسم شد. زیر آب فریاد زدم. ترسناک بود.”

تماس با شماره اورژانس 911 گفت که خانم دروزدوسکی خونریزی بسیار بدی دارد.

دختر گفت که به همراه دوستش وارد دریا شده و پس از یک موج بزرگ تخته موج سواری خود را گم کرده است. در آن زمان بود که کوسه پای او را گرفت و او را به زیر آب کشید.

خانم درزدوفسکی گفت: “من واقعاً تا جایی که می توانستم آن را تکان دادم. سخت بود اگرچه سنگین بود. اما تا آنجا که می توانستم پایم را تکان دادم تا آن را جدا کنم.” اخبار سی بی اس.

دوست او، سارا اودانل، گفت که این بسیار ترسناک است.

“او بلند شد و فریاد می زد، “چیزی مرا گاز گرفت، چیزی مرا گاز گرفت”. بنابراین من گفتم “سریع روی تخته سوار شو و پارو بزن” زیرا فکر می کردم این یک خرچنگ یا چیزی است. هرگز نمی توانستم یک کوسه را تصور کنم. “او به یاد آورد.

نیویورکپست به نقل از خانم دروزدوسکی گفت که او در عرض 3-4 دقیقه به خشکی رسید و قبل از رسیدن امدادگران، حوله ای را دور ناحیه زخمی پیچید تا خونریزی متوقف شود.

او گفت: “فکر می‌کردم باید پایم را قطع کنند. اما در نهایت آنقدر هم بد نشد.”

مقامات در بیانیه‌ای تأیید کردند که زخم‌های موج‌سوار «با زخم‌هایی که معمولاً مربوط به کوسه‌هایی با اندازه و نوع ناشناخته است مطابقت دارد».