نتفلیکس سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را در سراسر جهان گسترش می دهد

نتفلیکس سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را در سراسر جهان گسترش می دهد

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «حساب نتفلیکس برای استفاده یک خانواده است.

سانفرانسیسکو:

نت‌فلیکس روز سه‌شنبه سرکوب کاربرانی را که گذرواژه‌های خود را با افرادی فراتر از خانواده خود به اشتراک می‌گذارند، گسترش داد زیرا به دنبال افزایش درآمد در سرویس پخش تلویزیونی است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «حساب نتفلیکس برای استفاده یک خانواده است.

نتفلیکس در اوایل سال جاری اعلام کرد که بیش از 100 میلیون خانوار حساب‌های کاربری خود را در این سرویس به اشتراک می‌گذارند و این بر توانایی ما برای سرمایه‌گذاری در تلویزیون و فیلم‌های جدید تأثیر می‌گذارد.

نتفلیکس با حساب‌های «قرض‌گیرنده» یا «اشتراک‌گذاری» آزمایش کرده است که در آن مشترکین می‌توانند کاربران بیشتری را با قیمت بالاتر اضافه کنند یا نمایه‌های مشاهده را به حساب‌های جداگانه در چند بازار منتقل کنند. روز سه شنبه اعلام کرد که این سیاست را به بیش از 100 کشور گسترش می دهد.

با کاهش رشد نتفلیکس در سال گذشته، شرکت استریمینگ مستقر در سیلیکون ولی تصمیم گرفت تا مردمی را که به صورت رایگان با گذرواژه‌های مشترک تماشا می‌کنند تشویق کند تا بدون بی‌تحرک کردن مشترکین، هزینه سرویس را پرداخت کنند.

تد ساراندوس، یکی از مدیران اجرایی، در یک تماس درآمد گفت: «این ابتکار اشتراک حساب به ما کمک می‌کند تا پایگاه بزرگ‌تری از اعضای بالقوه پرداخت‌کننده داشته باشیم و نتفلیکس را در درازمدت رشد دهیم».

غول پخش تلویزیونی اخیراً به تحلیلگران مالی گفته است که یک سرکوب گسترده در اشتراک گذاری رمزهای عبور حساب ها را “برای بهبود تجربه برای اعضا” به تاخیر انداخته است.

نتفلیکس اعلام کرد که اطمینان حاصل می کند که مشترکین به این سرویس در خارج از خانه یا در دستگاه های مختلف مانند تبلت، تلویزیون یا گوشی های هوشمند دسترسی دارند.

نتفلیکس در ماه آوریل اعلام کرد که تعداد مشترکانش در سه ماهه اول سال به رکورد 232.5 میلیون نفر رسیده است و سطح نوپایی که از تبلیغات پشتیبانی می کند به خوبی پیش رفته است.

این شرکت در ارائه اخیر خود به تبلیغ کنندگان گفت که بیش از 5 میلیون مشترک در ردیف پشتیبانی تبلیغات خود دارد.

Insider Intelligence پیش بینی کرده است که برای اولین بار در تاریخ، بزرگسالان آمریکایی امسال زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیوهای دیجیتال در پلتفرم هایی مانند نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب خواهند کرد تا تماشای تلویزیون سنتی.

ردیاب بازار انتظار دارد برای اولین بار «تلویزیون خطی» کمتر از نیمی از تماشای روزانه را به خود اختصاص دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)