نامزد ریاست جمهوری قول داد که امپراتوری ایالات متحده را باز کند – RT World News

رابرت اف کندی جونیور، برادرزاده جی اف کی، قرار است جو بایدن را برای نامزدی دموکرات ها در سال 2024 به چالش بکشد.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، متعهد شده است که در صورت انتخاب در کاخ سفید در سال 2024، مداخله نظامی آمریکا را در خارج از کشور کاهش دهد.

کندی که پسر رابرت اف.

این وکیل 69 ساله محیط زیست که به عنوان یک فعال برجسته ضد واکسن نیز شناخته می شود، اذعان کرده است که او “ایده آل” نامزد با توجه به نام تجاری اغلب بحث برانگیز خود از گفتمان، اما استدلال کرده است که او است یکی از آن افرادی نیست که می‌گفتند باید مراقب باشم چون روزی در کاخ سفید خواهم بود.»

همانطور که در یک طرح شش ماده ای که در وب سایت رسمی وی منتشر شده است، مهمترین پیشنهادهای انتخاباتی کندی، ترسیم خطی از مداخله نظامی ایالات متحده در خارج از کشور و “شروع کنید[ing] روند باز شدن [an] امپراتوری.”


برادرزاده جی اف کی نامزدی ریاست جمهوری 2024 آمریکا را اعلام کرد

ما نیروها را به خانه می آوریم. ما از جمع آوری بدهی های غیرقابل پرداخت برای جنگ یکی پس از دیگری دست خواهیم کشید. ارتش به نقش مناسب خود در دفاع از کشورمان باز خواهد گشت.» این طرح بیان کرد و افزود: آمریکا نمی تواند یک امپراتوری در خارج و یک دموکراسی در داخل باشد.

کندی در مورد مناقشه اوکراین اظهار داشت که مأموریت ایالات متحده است “برای پایان دادن به رنج مردم اوکراین.” با این حال، او استدلال کرد که اوکراینی ها هستند “قربانیان” نه فقط روسیه، بلکه از دسیسه های ژئوپلیتیک آمریکا حداقل به سال 2014 برمی گردد.

کندی، که هرگز مناصب دولتی قابل توجهی نداشته است، در میان اظهارنظرهای صریح مختلف در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، انتقاد کارشناسان بهداشت و حتی اعضای خانواده‌اش را برانگیخته است. در سال 2005، یک نشریه علمی برجسته ادعاهای او را که در آن به نظر می‌رسید توسعه اوتیسم را با واکسن‌ها مرتبط می‌کند، سرزنش کرد.

همسر او، بازیگر زن شریل هاینز، سال گذشته کندی را به خاطر استناد به نام آن فرانک و هولوکاست در حین توصیف الزامات واکسن ایالات متحده محکوم کرد. او بعداً این اظهارات را پس گرفت.

کندی همچنین قبلاً قرنطینه های کووید-19 دونالد ترامپ در ایالات متحده را به عنوان حمله به حقوق مدنی، اقتصاد و طبقه متوسط ​​مورد سرزنش قرار داده بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: