ناشر تابلوی Mirror از شاهزاده هری به خاطر جمع آوری اطلاعات غیرقانونی عذرخواهی کرد

ناشر تبلوید بریتانیا از شاهزاده هری به خاطر جمع آوری اطلاعات غیرقانونی عذرخواهی کرد

شاهزاده هری یکی از چندین مدعی سرشناس است که علیه روزنامه میرور گروپ خسارت وارد کرده است.

لندن:

ناشر روزنامه انگلیسی The Mirror که توسط شاهزاده هری و دیگر افراد مشهور به جمع آوری اطلاعات غیرقانونی متهم شده است، روز چهارشنبه در افتتاحیه دادگاه لندن عذرخواهی کرد.

پسر کوچکتر پادشاه چارلز سوم از زمان نقل مکان به کالیفرنیا و کناره گیری از وظایف سلطنتی در اوایل سال 2020 در چندین پرونده حقوقی علیه ناشران روزنامه های انگلیسی شرکت داشته است.

هری یکی از چندین مدعی سرشناس است که علیه روزنامه های Mirror Group (MGN) به دلیل اتهامات جمع آوری اطلاعات غیرقانونی، از جمله هک تلفن، خسارت وارد کرده است.

این گروه عناوینی از جمله The Mirror، The Sunday Mirror و Sunday People را منتشر می کند.

انتظار می‌رود محاکمه در دادگاه عالی لندن تا هفت هفته به طول بینجامد و هری در ماه ژوئن در جایگاه قرار گیرد.

در آغاز محاکمه در روز چهارشنبه، ناشر “برخی شواهد” از جمع آوری اطلاعات غیرقانونی را پذیرفت و اطمینان داد که “چنین رفتاری هرگز تکرار نخواهد شد”.

این گروه اعتراف کرد که یک بازپرس خصوصی توسط یک روزنامه نگار در The People دستور داده شد تا به طور غیرقانونی اطلاعاتی در مورد فعالیت های هری در یک شب در سال 2004 در یک کلوپ شبانه لندن جمع آوری کند.

این سازمان “بی قید و شرط” از هری عذرخواهی کرد و بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت که او مستحق “غرامت مناسب” است.

اما اندرو گرین وکیل MGN گفت شنود پست صوتی رد شد. او همچنین استدلال کرد که برخی از ادعاها خیلی دیر مطرح شد و برخی از داستان‌های مورد بحث قدمت بیش از بیست سال داشتند.

– “سیل غیرقانونی” –

وکیل دیوید شربورن، به نمایندگی از هری و سایر مدعیان، اظهار داشت که استفاده از جمع آوری اطلاعات غیرقانونی توسط روزنامه نگاران از عناوین MGN “در مقیاس صنعتی” اتفاق می افتد.

شربورن در جلسه استماع گفت: «این سیلی از غیرقانونی بود.

هری، 38 ساله، رابطه سختی با رسانه ها داشته است، به ویژه از زمانی که او و همسر آمریکایی اش مگان، خانواده سلطنتی را در اوایل سال 2020 ترک کردند.

او همچنین ادعاهایی را علیه دو شرکت رسانه ای دیگر، ناشر The Sun و به طور جداگانه، ناشر Daily Mail، پیگیری می کند. این پرونده ها اواخر امسال تصمیم گیری می شود.

هری رسانه ها را مسئول مرگ مادرش پرنسس دایانا می داند که پس از تعقیب عکاسان پاپاراتزی در یک تصادف رانندگی در پاریس در سال 1997 کشته شد.

کتاب خاطرات پرفروش او “Spare” با انتشار در اوایل سال جاری رکوردهای انتشار را شکست.

هری در مراسم تاجگذاری آخر هفته گذشته بدون مگان شرکت کرد که با دو فرزند این زوج در کالیفرنیا باقی ماند و نقش رسمی در این مراسم به او داده نشد.

او پس از پایان مراسم از راهپیمایی سلطنتی در مرکز لندن غایب بود و به دیگر اعضای خانواده سلطنتی در بالکن کاخ باکینگهام نپیوست.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)