مگا قایق تفریحی مجازی به قیمت 650 هزار دلار فروخته شد — RT World News

یک قایق تفریحی با دو سکوی هلیکوپتر، یک جکوزی و یک غرفه دی جی به قیمت گزاف 650000 دلار در دنیای بازی های مجازی Sandbox فروخته شده است. هویت خریدار Metaflower Super Mega Yacht مشخص نیست.

هفته گذشته، توسعه دهنده متاورس Republic Realm گزارش داد که Metaflower Super Mega Yacht را با موفقیت به قیمت 149 ETH (اتریوم) فروخته است، رقمی معادل 650000 دلار.

با فروش، قایق بادبانی دیجیتالی تبدیل به گران‌ترین دارایی NFT (توکن غیرقابل تعویض) در Sandbox شد – یک متاورس که با استفاده از بلاک چین اتریوم ساخته شده است، که به بازیکنان اجازه می‌دهد کلکسیون‌های دیجیتالی جمع‌آوری کنند، بازی‌های خود را بسازند و از تجربه بازی خود کسب درآمد کنند.

مالک ناشناس Metaflower Super Mega Yacht از غرفه DJ دیجیتال، دو سکوی فرود هلیکوپتر و جکوزی آب گرم در به اصطلاح بهره خواهد برد. “جزایر فانتزی.” توسعه دهنده مجمع الجزایر را به عنوان یک “پروژه توسعه املاک و مستغلات لوکس 100 جزیره خصوصی NFT.”

Republic Realm حتی یک پیشینه برای دیجیتال ایجاد کرده است “بهشت جزیره” با اشاره به افسانه یک بانوی شاعر دزد دریایی به نام آگادورا هامفریس که قبل از شروع به ایجاد آرمان شهر در مجمع الجزایر ساکن شد.

ادامه مطلب


بر اساس گزارش ها، جک دورسی از سمت خود کناره گیری می کند

“امروز، 100 صاحب جزیره خوش شانس در بهشت ​​رویایی جادویی او زندگی می کنند.” توسعه دهنده گفت. آنها در حال ساختن یک مدینه فاضله در فراجهان در جزایر خصوصی خود هستند، مدینه فاضله ای که برای مردم و توسط مردم اداره می شود.

طبق گزارش ها، املاک دیجیتال در مجموعه جزایر در کمتر از 24 ساعت فروخته شد و قیمت ورودی آن 63.9 ETH (تقریباً 280000 دلار) بود.

اوایل ماه نوامبر، یک قطعه املاک مجازی به ارزش 2.43 میلیون دلار در دنیای آنلاین Decentraland فروخته شد.

انتظار می‌رود که با پیشروی غول‌های فناوری، از جمله متا (فیسبوک سابق)، مایکروسافت و Nvidia Omniverse، بازار متاورس بیشتر رشد کند.