موارد اولیه Omicron در ایالات متحده عمدتاً در افراد واکسینه شده شناسایی شد

موارد اولیه Omicron در ایالات متحده عمدتاً در افراد واکسینه شده شناسایی شد

CDC گفت، حدود چهار پنجم این موارد در افرادی رخ داده است که به طور کامل واکسینه شده بودند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده گفت که اولین موارد omcron در ایالات متحده بیشتر در افراد واکسینه شده که بیماری های خفیف را تجربه کرده بودند، با تنها یک بستری شدن در بیمارستان و هیچ مورد مرگی تاکنون گزارش نشده است.

از 8 دسامبر، ایالات متحده 43 مورد از نوع کووید-19 را بررسی کرده بود که ماه گذشته جهان را به دلیل جهش‌هایی که ممکن است باعث گسترش آسان‌تر آن شود، در حالت آماده‌باش بالا قرار داد.

CDC روز جمعه گفت، حدود چهار پنجم این موارد در افرادی رخ داده است که به طور کامل واکسینه شده بودند، از جمله یکی که به مدت دو روز در بیمارستان بود. بر اساس گزارش هفتگی موربیدیتی و مرگ و میر آژانس، علائم شایع شامل سرفه، خستگی و احتقان یا آبریزش بینی بود.

دانشمندان هنوز در حال تلاش برای درک چگونگی مقایسه omicron با نوع دلتای غالب هستند. در میان سؤالات بزرگ این است که omicron با چه سرعتی گسترش می یابد، چقدر از پاسخ های ایمنی فرار می کند و چقدر مردم را بیمار می کند. گزارش CDC اگرچه زود است، اما اولین نگاه دقیق به موارد omicron در ایالات متحده است

3sm3cnno

به گفته CDC، “بسیاری از اولین موارد گزارش شده از عفونت واریانت omicron خفیف به نظر می رسد، اگرچه مانند همه انواع، بین عفونت و پیامدهای شدیدتر فاصله وجود دارد.” و طبق CDC واکسیناسیون و بیماری کووید-19 قبلی می تواند شدت بیماری را کاهش دهد. گزارش.

نویسندگان نسبت به نتیجه گیری گسترده از اعداد اولیه هشدار دادند، از جمله به این دلیل که افرادی که اخیراً به کشورهای بین المللی سفر کرده اند ممکن است بیشتر جوان باشند و واکسینه شده باشند. اکثر موارد گزارش شده omicron در میان بزرگسالان زیر 40 سال بودند که تمایل به موارد خفیف کووید دارند.

بیشتر بخوانید: تقویت کننده ها 70٪ تا 75٪ محافظت از Omicron را در مطالعه انگلستان ارائه می دهند

حدود یک سوم از بیماران اولیه ایالات متحده نیز یک واکسن یا دوز تقویت کننده دیگر دریافت کرده بودند، اگرچه چند نفر آن دوز اضافی را کمتر از دو هفته قبل از بیمار شدن دریافت کردند. در همین حال، حدود 14 درصد از موارد Omicron، شواهدی از عفونت قبلی کووید داشتند.

بر اساس CDC، موارد Omicron تا 8 دسامبر در 22 ایالت گزارش شده بود. به گفته نویسندگان، عفونت های اضافی Omicron از اواخر ماه گذشته احتمالاً به زودی ظاهر می شوند.

اولین علامت اومیکرون که تاکنون در ایالات متحده شناسایی شده است فردی بود که به کشورهای بین المللی سفر کرده بود و در 15 نوامبر احساس بیماری کرد. omicron خیلی قبل از اینکه زنگ هشدار را خاموش کند و محدودیت های سفر جدیدی را ایجاد کند در ایالات متحده بود.

گرگوری پولند، مدیر گروه تحقیقاتی واکسن در کلینیک مایو در روچستر، مینه‌سوتا، گفت: یافته‌ها “بسیار بسیار مقدماتی” هستند. او گفت که از رد کردن نوع omicron به عنوان خفیف محتاط است.

لهستان گفت که بیماری خفیف مشاهده شده می تواند عاملی برای واکسیناسیون و عفونت های قبلی در جمعیتی باشد که تاکنون در معرض آن قرار گرفته اند. همچنین مشخص نیست که آیا افرادی که واکسینه شده‌اند و از عفونت‌های جدید رنج می‌برند می‌توانند علائم طولانی‌مدت معروف به کووید طولانی را تجربه کنند یا خیر.

او گفت: “بهترین استراتژی شما برای محافظت از خود در برابر عفونت، یک سری اولیه و تقویت کننده و ادامه استفاده صحیح از ماسک در داخل خانه است.” فرماندار نیویورک به کسب‌وکارها دستور داد در صورتی که واکسیناسیون کووید-19 را الزامی نکرده‌اند، در داخل خانه ماسک بپوشانند.

ناسیا صفدر، پزشک بیماری های عفونی در UW Health در مدیسون، ویسکانسین، گفت: با این حال، نوع جدید “به نظر نمی رسد که افراد به طور کلی سالم که واکسینه شده اند را کنده کند.” “پس این اطمینان‌بخش است.” او گفت که چگونه این بیماری بر جمعیت‌های آسیب‌پذیرتر تأثیر می‌گذارد، مانند افرادی که مسن‌تر هستند یا دارای نقص ایمنی هستند، همچنین هنوز دیده نشده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)