مشخصات، قیمت و خرید درمارولر غلطکی 540 سوزنه تیتانیومی Dermaroller

درمارولر برای تحریک پوست برای ساخت طبیعی کلاژن کاربرد دارد. برای اینکه بتوانید نتایج خود را به سطح بعدی ببرید، از محصولاتی استفاده کنید که بر روی آبرسانی، درمان، افزایش تولید کلاژن تمرکز دارند. اما سر انجام در سال 2005 اولین مطالعه بر روی استفاده از درمارولر بر روی پوست صورت گرفت.

رشد کلاژن را تحریک نمی کند، اما اپیدرم را ضخیم می کند و باعث میشود پوست بتواند به محصولات مختلف مراقبت از پوست پاسخ مثبت دهد. اگرچه درمان مشکلات پوستی در منزل ممکن است به خوبی نیز انجام شود ، اما ایده خوبی است که در مورد هرگونه نگرانی و مشکل پوستی با پزشک متخصص پوست یا یک متخصص زیبایی پوست ، صحبت کنید و مشاوره بگیرید. خونریزی با رولر ۰.۲۵ تا ۰.۵ میلی متر و بسیار کم است. درمارولر علاوه بر مزایایی که نسبت به دیگر روش ها دارد، هزینه ی کم تری نیز برای شما دارد.

انواع درمارولر دکتر رولر بر اساس سایز سوزن و دیسک های غلتک به قسمتهای مختلفی تقسیم می شوند. شما می توانید از این سایز سوزن هر روز استفاده کنید. سرم های بسیار خوب و کارآمدی وجود دارد که شما میتوانید تهیه کنید مانند کوکتل های آماده جوانسازی یا روشن کننده و ضدلک یا هیالارونیک اسید خالص . اینکه چند وقت یکبار از درمارولر استفاده کنید به طول سوزن هایی که به کار می برید بستگی دارد. استفاده از درمارولر با این سایز سوزن باعث برطرف شدن و درمان هیپرپیگمنتاسیون، اسکار، استرچ مارک و چین و چروک می شود.

با چند جلسه درمان با درمارولر بهبودی قابل توجهی به دست خواهد آمد. برخی از شرکت ها بر روی پکیج خود تخفیف دارند و درمارولر را به همراه سرم ها ارائه می کنند. آیا درمارولر بر درمان هیپرپیگمانتاسیون موثر است؟ شدت وضعیت پوست در میزان نتیجه ای که می گیرید موثر است. زمانیکه درمارولر روی پوست غلت می خورد ، سوزن های ریز و ظریف روی غلتک پوست را سوراخ سوراخ می کنند. درمارولر ZGTS اصل این ویژگی را دارد که عنق و طول سوزن قابل تنظیم باشد و با ایجاد منافذی روی پوست به طور عمودی باعث افزایش اثر جوانسازی این روش درمارولر برای جای جوش نی نی سایت شود .