استفاده از ردیاب آهنربایی برای ردیابی خودروها

جی پی اس خودرو GR800 با داشتن باتری 7800 میلیآمپر، محصول کشور آلمان، توانایی عملکرد 15 روزه دارد و در حالت آفلاین به مدت 35 روز میتواند مورداستفاده باشد. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.

برند سازنده ردیاب خودرو آهنربایی و میزان محبوبیت آن در بازار نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. به جرات میتوان گفت دستگاه ردیاب خودرو آهنربایی کارومکس ۲۱۰ یکی از کاملترین دستگاههای موجود در بازار است .اندازه نه چندان بزرگ ، ضد اب ، باطری با ماندگاری شارژ طولانی مدت ، اهنربای فوق العاده قوی و از همه مهمتر کارکرد بسیار اسان ما را به این نتیجه میرساند که از این دستگاه ردیاب بهتر در بازار وجود ندارد. به طوری که در زمان حرکت خودرو هر ۱۰ ثانیه و در زمان توقف هر ۱۸۰ ثانیه یک موقعیت ارسال می کند.

1. ⬅️کاملاً قابل حمل است و می توانید آن را داخل ماشین، کوله پشتی، چمدان و حتی کشتی جاسازی کنید. ردیاب های آهنربایی می توانند بهترین کارایی را به افراد بدهد. از ضروری ترین تجهیزات جهت محافظت و نظارت بر خودرو ردیاب خودرو می باشد. برای این کار کافیست یک پیامک به دستگاه ردیاب ارسال کنید.

تمام امکاناتی که شما از یک دستگاه ردیاب خودرو آهنربایی انتظار دارید را بر اورده میکند. شما به وسیله گوشی موبایل خود میتوانید به صورت دائم وسیله نقلیه خود را ردیابی کرده و آن را کنترل نمایید. کافی است نرم افزار مخصوص دستگاه را بر روی گوشی خود نصب کنید و در هر لحظه که اراده کنید به راحتی خودرو خود را بر روی نقشه گوگل مپ پیدا کنید سرعت ان را کنترل کنید و با ایجاد حصار الکترونیکی در صورت خارج شدن خودرو از محدوده تعریف شده بلافاصله شما را اگاه میسازد. جی پی اس آهنربایی خودرو مدل 1500 (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین ردیاب مگنتی بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی تبریز لطفا از صفحه ما بخواهید.