مرد سیک بریتانیایی، 90 ساله، برای اهدای کالای کلیدی تاجگذاری به پادشاه چارلز

مرد سیک بریتانیایی، 90 ساله، برای اهدای کالای کلیدی تاجگذاری به پادشاه چارلز

لندن:

لرد ایندارجیت سینگ همتای سیک بریتانیایی است که در روز شنبه در جریان تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر لندن، یک مورد کلیدی از این مراسم را به شاه چارلز سوم تحویل می دهد، که نمادی از نوت چند دینی است که در مراسم سنتی مسیحی زده می شود.

این همتای 90 ساله بخشی از صفوف همسالان خواهد بود که قبل از تحویل دستکش تاج گذاری به سمت محراب می روند، که نمایشی از حاکم به عنوان مدافع و چالش برانگیز برای حفاظت و افتخار مردم است. همچنین معنای دومی دارد، به عنوان یادآوری از حفظ قدرت، که نماد آن در عصای سلطنتی، به آرامی در یک دست دستکش است.

لرد سینگ در نامه ای گفت: “این یک افتخار بزرگ برای خودم است، اما خیلی بیشتر برای جامعه سیک ها، در این کشور، در هند و دورتر از هر کجا سیک ها در سراسر جهان هستند. مصاحبه قبل از مراسم تاریخی

لرد سید کمال، 56 ساله، از میراث هندوگویان، به او ملحق خواهد شد که نماینده دین اسلام است و آرمیلز یا یک جفت دستبند را ارائه خواهد کرد و لرد نارندرا بابوباهای پاتل، 84 ساله، نماینده مذهب هندو خواهد بود و فرمانروایی را تحویل خواهد داد. حلقه. بارونس گیلیان مرون 64 ساله که یهودی است، ردای سلطنتی را برای پادشاه حمل خواهد کرد.

«این چیزی شبیه داستان سه پادشاه است [from the Bible]سینگ در یادداشتی آرام گفت، اکنون با تورم ایمان به چهار نفر که هدایایی می‌برند، متورم شده است.

“تا آنجایی که راهپیمایی پیش می رود، این نسبتاً معمول و عادی است. در مراسم روز مشترک المنافع همیشه آنجاست. عنصر غیرمعمول ارائه هدایا است، که ما به نوبت به سمت پادشاهی می رویم که روی تختی در یک تخت نشسته است. او توضیح می‌دهد که به او پیشنهاد دهید – در مورد من، این دستکش تاج‌گذاری خواهد بود.

سینگ، که بنیانگذار شبکه سازمان‌های سینگ (NSO) است و توسط ملکه الیزابت دوم فقید به دلیل خدمات هماهنگی بین ادیان، مفتخر به دریافت نشان CBE شد، سال‌هاست که چارلز را شخصاً می‌شناسد. این دو دیدگاه مشترک خود را در مورد احترام به همه ادیان و اهمیت هماهنگی مذهبی مورد بحث قرار داده اند.

“من سال‌هاست که شاه چارلز را می‌شناسم، ما در مناسبت‌ها، سمینارها، سخنرانی‌ها با هم ملاقات کردیم و کارهایی که او علیه گرمایش جهانی، مراقبت از محیط زیست و غیره انجام می‌دهد را تحسین می‌کنم. اما نگرش او به مذهب را بیشتر تحسین می‌کنم. رهبر جامعه و گفتگوی برجسته در مورد مذهب سیک در بریتانیا گفت.

“او برخی از ما رهبران مذهبی را در آخر هفته مراسم خاکسپاری ملکه به کاخ باکینگهام دعوت کرد تا تاکید کند که او رئیس کلیسای انگلیس است، اما او کاملاً برای سایر ادیان احترام قائل خواهد شد. و در تمام سال هایی که من” او را می‌شناختم، من این را درست دیدم.»

سینگ مطمئن است که پادشاه جدید در مسیری است که کمک بزرگی به پیشبرد روابط بین ادیان نه تنها، بلکه در تبدیل دین، که اغلب به عنوان عامل درگیری در نظر گرفته می‌شود، به نیروی خیر خواهد کرد.

“هدف دین آنطور که من می بینم و معتقدم که او آن را می بیند این است که جامعه را به سمت خیر و انتهای طیف بهتر سوق دهد. و در همه بحث هایی که با او داشته ام، او کاملاً با آن موافق است. مفهوم،” او گفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)