تاج گذاری پادشاه چارلز امروز، اولین تاج گذاری بریتانیا در 70 سال گذشته

به روز رسانی زنده: تاج گذاری پادشاه چارلز امروز، اولین تاج گذاری بریتانیا در 70 سال گذشته

به روز رسانی زنده تاج گذاری پادشاه چارلز سوم: او مسن ترین پادشاه بریتانیا خواهد شد که تاج گذاری کرده است.

چارلز سوم روز شنبه در بزرگترین رویداد تشریفاتی بریتانیا برای هفت دهه، پادشاهی خواهد شد، نمایشی مجلل از تجلیل با قدمت 1000 سال پیش. چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت در سپتامبر گذشته جانشین مادرش شد و در سن 74 سالگی، به پیرترین پادشاه بریتانیا تبدیل خواهد شد که تاج 360 ساله سنت ادوارد را در حالی که بر تخت قرن چهاردهمی در کلیسای وست مینستر لندن می نشیند، بر سر گذاشته است.

چارلز که توسط حدود 100 رئیس دولت و مقامات بلندپایه از جمله بانوی اول ایالات متحده، جیل بایدن، تماشا می شود، 40 سلف را در تاج گذاری در صومعه تعقیب می کند – که از زمان ویلیام فاتح در سال 1066، تمام تاج گذاری های کشور را برگزار کرده است.

همسر دوم او کامیلا 75 ساله نیز طی مراسمی دو ساعته تاج گذاری خواهد کرد که اگرچه ریشه در تاریخ دارد، اما تلاش خواهد کرد تا پادشاهی و ملتی آینده‌نگر را ارائه دهد.

وبلاگ زنده

در اینجا به روزرسانی های زنده در مورد تاج گذاری پادشاه چارلز آمده است:

به روز رسانی NDTV را دریافت کنیداعلان‌ها را روشن کنید دریافت هشدار با توسعه این داستان.

مرد سیک بریتانیایی، 90 ساله، برای اهدای کالای کلیدی تاجگذاری به پادشاه چارلز

لرد ایندارجیت سینگ همتای سیک بریتانیایی است که در روز شنبه در جریان تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر لندن، یک مورد کلیدی از این مراسم را به شاه چارلز سوم تحویل می دهد، که نمادی از نوت چند دینی است که در مراسم سنتی مسیحی زده می شود.

این همتای 90 ساله بخشی از صفوف همسالان خواهد بود که قبل از تحویل دستکش تاج گذاری به سمت محراب می روند، که نمایشی از حاکم به عنوان مدافع و چالش برانگیز برای حفاظت و افتخار مردم است. همچنین معنای دومی دارد، به عنوان یادآوری از حفظ قدرت، که نماد آن در عصای سلطنتی، به آرامی در یک دست دستکش است.