مرد آمریکایی با در آغوش گرفتن مظنون دزدی از بانک را متوقف کرد: “عشق بر …”

مرد آمریکایی با در آغوش گرفتن مظنون دزدی از بانک را متوقف کرد:

آقای آرموس مظنون را به عنوان همسایه سابق تشخیص داد و تصمیم گرفت با او صحبت کند

یک سرقت از بانک در کالیفرنیای ایالات متحده، به لطف اقدامات یک سامری خوب متوقف شد. بر اساس گزارشی که توسط ABC Newsمایکل آرموس پدر روز دوشنبه در حال واریز چک در بانک وست وست بود که مردی وارد شد. مردی که صورت خود را با پیراهن خود پوشانده بود، یادداشتی را به عابر داد که ادعا می کرد مواد منفجره در اختیار دارد و تقاضای پول می کرد.

خوشبختانه، آقای آرموس مظنون را به عنوان یک همسایه سابق تشخیص داد و تصمیم گرفت با برقراری گفتگو با او مداخله کند.

بدون ترس از امنیت خود، به مرد نزدیک شد و از او پرسید: “چه مشکلی دارد؟… تو کار نداری؟” دزد پاسخ داد: “در این شهر چیزی برای من نیست. هیچ چیز در این شهر برای من نیست. من فقط می خواهم به زندان بروم.»

سپس آقای آرموس مرد را متقاعد کرد که بیرون برود و او را در آغوش گرفت تا به او دلداری دهد. «بنابراین، او را به بیرون بردم و مرد را همین‌جا پشت در بغل می‌کنم. او شروع کرد به گریه کردن، و بعد من از او فاصله گرفتم و حرکت کردم، اینجا همه پلیس ها می آیند. بدون آژیر فقط همه جا روشن می شود.”

مظنون 42 ساله به نام ادواردو پلاسنسیا توسط افسران پلیس وودلند دستگیر و به زندان منتقل شد و در آنجا به اتهام تلاش برای سرقت محکوم شد. به گفته پلیس، او آنطور که ادعا کرده بود مسلح نبود.

وقتی از آقای آرموس در مورد این حادثه سوال شد، به او توضیح دادKCRA، گفت: “مثل 25، 20 سال پیش، او در یک مجتمع آپارتمانی زندگی می کرد که من زندگی می کردم. من او را نمی شناختم، اما او را در اطراف دیده ام. او دوست دخترم بود. که یخ را برای من شکست. موضوع این بود که من چیز دیگری دیدم. به نظر می رسید افسرده شده بود، طوری که صحبت می کرد.»

پس از دستگیری Placensia’a، آقای آرموس گفت که در نظر دارد با او در زندان ملاقات کند.

آقای آرموس گفت: “عشق بر همه چیز غلبه می کند. مردم این را نمی دانند. سعی کنید با کسی مهربان باشید. این تفاوت ایجاد می کند.”

در بیانیه ای به ای بی سی نیوز، پلیس او را تحسین کرد و او را “سامری خوبی که پیام درستی را ارائه کرد که تفاوت ایجاد کرد” نامید.