مرد آمریکایی از خدمتکارش می خواهد که بعد از کشتن مادربزرگ، آشفتگی را پاک کند، او با پلیس تماس می گیرد

مرد آمریکایی از خدمتکارش می خواهد که بعد از کشتن مادربزرگ، آشفتگی را پاک کند، او با پلیس تماس می گیرد

او اکنون به قتل درجه دوم و ضربت سنگین متهم شده است

مرد 34 ساله فلوریدا مادربزرگ خود را به قتل رساند و سپس با خانه دار خود تماس گرفت تا صحنه جنایت را مرتب کند. نیویورک پست گزارش شده است. این حادثه روز چهارشنبه زمانی رخ داد که آنتونی مایکل کورادو مادربزرگ 82 ساله خود را با چکش کتک زد و پدربزرگش را به شدت کتک زد.

طبق گزارش پلیس ارائه شده توسط کلانتر شهرستان کولیر، مرد سپس خدمتکار خود را صدا کرد و از او خواست که به خانه پدربزرگ و مادربزرگش بیاید و “یک آشفتگی واقعی” را تمیز کند. وقتی او به خانه ای در حومه گلدن گیت استیتز رسید، مشاهده کرد که کورادو “غرق خون” است.

سپس خانه دار را به اتاق خوابی هدایت کرد که جسد مادربزرگش در یک برزنت پیچیده شده بود و یک شلنگ سفید نزدیک سر او بود. هنگامی که خانه دار سعی کرد آن را خارج کند، کورادو گفت که متوقف شود و “همه جا خون می شود.”

مرد سپس از او خواست جسد را از خانه خارج کند و همچنین از او خواست که دوربین های امنیتی را غیرفعال کند.

در سوگندنامه آمده است، وقتی خدمتکار به او گفت که باید با پلیس تماس بگیرند، او گفت: «به زندان برمی‌گردم». خانه دار ترسیده سپس به او گفت که باید برای تمیز کردن به سمت ماشینش بدود. با این حال، او از آنجا دور شد و یکی از معاونین CCSO را در خودروی گشتی خود در فاصله کمی دورتر نشاند.

نمایندگان بلافاصله به محل اقامتی که قربانی را پیدا کردند پاسخ دادند. آنها قربانی مرد را در اتاق دیگری پیدا کردند که در یک پتو پیچیده شده بود و سرش جراحت شدید داشت. او با یک هلیکوپتر پزشکی به بخش تروما مرکز پزشکی خلیج فارس در فورت مایرز منتقل شد.

آنها همچنین کورادو را پیدا کردند که بیرون از محل اقامت ایستاده بود و لباسش خون بود. سوگندنامه دستگیری می گوید روی پیراهن، شورت، چکمه، هر دو ساق پا و پیشانی اش خون بود. کارآگاهان گفتند که این زن یک دستور فعال برای محافظت در برابر کورادو که سال گذشته از زندان آزاد شد، داشت.

او اکنون به قتل درجه دو و ضربات خشمگین روی یک فرد مسن تر از 65 سال متهم شده است. پلیس یک چکش خونین را روی میز آشپزخانه پیدا کرد و خون روی دیوارها و کف خانه پاشیده شد.

کلانتر کوین رامبوسک گفت: «این فرد به لطف پاسخ سریع نمایندگان و گزارشگر خوش فکری که توانست خود را از محل سکونت خارج کند و به اجرای قانون هشدار دهد، در بازداشت ما است.

پلیس انگیزه این جنایت وحشیانه را فاش نکرده است.