مردی که در کمتر از یک دقیقه چهار بار توسط سگ ها مورد حمله قرار گرفت

شش نفر توسط حیوانات در Winson Green مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. (تصویر نماینده)

بر اساس گزارش ایندیپندنت، مردی در بریتانیا در کمتر از یک دقیقه چهار بار مورد حمله دو سگ قرار گرفت. او توضیح داد که این حمله “احساس ابدیت” بود. او یکی از شش نفری بود که در 18 آوریل توسط حیوانات در Winson Green در نزدیکی یک مدرسه ابتدایی در بیرمنگام مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

بر اساس گزارش، سایمون ادج پس از گاز گرفتن توسط سگ های “قوی و شرور” در راه رفتن از دندانپزشکی به بیمارستان با زخم هایی در ناحیه کمر، بازو و نیم تنه به بیمارستان منتقل شد. وی همچنین اظهار داشت که همسایگانش و یک دختر نوجوان نیز در این حمله حضور داشتند.

آقای Edge به خروجی گفت: “من چهار بار گاز گرفتم، دو بار از ناحیه کمر، بازوی چپ و یک بار در سمت چپ نیم تنه ام. یک ماشین کنار من بود که یک خانم داخل آن بود و او جیغ می زد. با دستانش بالا.”

او ادامه داد: “هنگامی که به بیمارستان شهر رفتم، پلیس را دیدم که به جاده بارفورد می رفت. وقتی به A&E رسیدم، خانمی که در ماشین دیده بودم کنار من نشست. او گفت که فردی که می شناسد نیز مورد حمله قرار گرفته است. این تصور را داشتم که جراحات من در مقایسه با او خفیف بود. این یک شوک بود. دختر جوان از من پرسید که حمله چقدر طول کشید. احساس ابدیت بود اما کمتر از یک دقیقه بود.

به گفته پلیس وست میدلندز، یکی از قربانیان مسن بود. آقای اج ادعا کرد که زمانی که در بیمارستان بود، یکی از اعضای محله‌اش و یک دختر نوجوان را دید که دست‌هایش باندپیچی شده بود. پلیس به ظن داشتن سگی که به طور خطرناکی از کنترل خارج شده بود، مردی 28 ساله را بازداشت کرد. لازم به ذکر است که مهره های سگ ها هنوز ناشناخته است.

سخنگوی پلیس به ایندیپندنت گفت: «ما مردی 28 ساله را به ظن داشتن سگی دستگیر کردیم که به طور خطرناکی از کنترل خارج شده بود، زیرا چند نفر پس از حمله دو سگ مجروح شدند.

ما را کمی بعد از ساعت 2:30 بعد از ظهر امروز (18 آوریل) به باغ ویلو، وینسون گرین فراخواندند، در پی گزارش هایی که دو سگ در حال شلیک و حمله به مردم بودند. یک مرد مسن با جراحات ناشی از گاز گرفتگی به بیمارستان منتقل شد. پنج نفر دیگر نیز با جراحات ناشی از گاز گرفتگی در بیمارستان بستری شده اند که تصور نمی شود جان آنها را تهدید کند.”