مدیر عامل Better.com ویشال گارگ پس از اخراج 900 کارمند از طریق تماس زوم عذرخواهی کرد

عذرخواهی مدیر عامل Better.com پس از اخراج 900 کارمند از طریق Zoom Call

مدیرعامل بازار، عملکرد و بهره وری را به عنوان دلایل اخراج ها ذکر کرده بود. فایل

مدیر اجرایی Better.com پس از اینکه ویدیویی از اخراج 900 نفر در هفته گذشته از طریق تماس زوم در رسانه های اجتماعی منتشر شد، به دلیل نحوه رسیدگی به اخراج کارکنان در شرکت وام مسکن عذرخواهی کرد.

ویشال گارگ، که پس از اخراج 9 درصد از نیروی کار خود توسط شرکت تحت حمایت سافت بانک به دلیل تماس ویدیویی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت، گفت که در ارتباط با اخراج کارکنان “اجرای اشتباه” کرده است.

آقای گارگ در نامه‌ای به تاریخ سه‌شنبه گفت: «می‌دانم که نحوه انتقال این خبر وضعیت دشوار را بدتر کرد. مدیرعامل بازار، عملکرد و بهره وری را به عنوان دلایل تصمیم برای اخراج کارکنان در ایالات متحده و هند ذکر کرده بود.

Better.com در ماه مه اعلام کرد که از طریق ادغام با شرکت چک سفید Aurora Acquisition Corp، در معامله ای که ارزش آن را 7.7 میلیارد دلار اعلام کرده بود، عمومی خواهد شد. اوایل این ماه، شرایط اصلاح شد تا به Better.com نیمی از 1.5 دلار را ارائه دهد. میلیارد دلار توسط SoftBank به جای منتظر ماندن تا پایان معامله، بلافاصله متعهد شد.

Better.com که در سال 2016 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیویورک است، محصولات وام مسکن و بیمه را از طریق پلت فرم آنلاین خود به صاحبان خانه ارائه می دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)