مدیر عامل جدید توییتر به دلیل پیوندهای WEF مورد انتقاد قرار گرفت – اخبار RT World

لیندا یاکارینو، جانشین منتخب ایلان ماسک، ریاست کارگروه رسانه ای مجمع جهانی اقتصاد را بر عهده دارد.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، به دلیل موقعیت تاثیرگذارش در مجمع جهانی اقتصاد، اجلاس سالانه رهبران تجاری و دولتی در داووس، سوئیس، و همکاری با دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، مورد حمله قرار گرفته است. رهبری عملیات تجاری بر روی پلت فرم.

یاکارینو که قبلاً تجارت فروش تبلیغاتی NBCUniversal را رهبری می کرد، همچنین به عنوان رئیس اجرایی گروه کاری مجمع جهانی اقتصاد برای آینده کار فعالیت می کند. او در کمیته راهبری فرمانداران صنعت رسانه، سرگرمی و فرهنگ انجمن و ارزش آن در ابتکار عمل رسانه‌ای نیز دارای مقام ارشد است. در حالی که او روز جمعه از سمت خود در NBC استعفا داد، مسئولیت‌هایش در WEF از روز شنبه همچنان در حساب LinkedIn او جاری است.

یاکارینو همچنین ریاست شورای تبلیغات، یک گروه قدرتمند صنعت تبلیغات را بر عهده دارد و با کاخ سفید برای تبلیغ واکسن‌های کووید-19 در سال 2021 با یک کمپین روابط عمومی که عنوان آن – “این به شما بستگی دارد” – با توجه به تغییر بعدی دولت بایدن، طعنه آمیز خواهد بود همکاری کرد. به سمت اجباری کردن ضربات

کاربران توییتر که از شجره نامه جهانی گرایان رهبر جدیدشان ناراحت شده بودند، کلیپی از ماه گذشته منتشر کردند که نشان می داد Yaccarino به ماسک تکیه می کند تا توییتر را به یک پلتفرم تبلیغات پسندتر تبدیل کند. در این ویدیو، یاکارینو ماسک را تحت فشار قرار می دهد تا شورای نفوذ تبلیغات پلتفرم را بازگرداند، جلسه ای سه ماهه بین مدیران توییتر و 32 تبلیغ کننده برتر، و تلاش می کند تا یک وعده متوقف کند. توییت کردن بعد از ساعت 3 صبح.

گزارش شده است که ماسک پس از تصدی سمت مدیرعاملی در ماه نوامبر، یک بار با شورای تبلیغات دیدار کرد، اما از آن زمان تا کنون این گروه را تشکیل نداده است. توییتر بسیاری از تبلیغ‌کنندگان خود را به دنبال تصاحب ماسک از دست داد، ظاهراً به دلیل کاهش سیاست‌های تعدیل محتوا.

بیشتر بخوانید:
کناره گیری ایلان ماسک در توییتر

WEF در سال های اخیر کانون گمانه زنی های تب و تابناک بوده است. جزوه موسس کلاوس شواب با نام «بازنشانی بزرگ» که در سال 2020 منتشر شد، که اغلب به عنوان «تئوری توطئه» رد می شود، توضیح می دهد که چگونه می توان از همه گیری کووید-19 برای ایجاد سازماندهی مجدد جوامع سنتی به یک اتوپیای تکنوکراتیک جهانی (یا دیستوپیا، بسته به موقعیت یک نفر).

ماسک علیرغم موقعیتی که دوباره به عنوان ثروتمندترین مرد جهان دارد، علناً WEF را نادیده می گیرد و ادعا می کند که سال گذشته از او به این انجمن دعوت شده بود اما از شرکت در آن خودداری کرد و کنفرانس را اینگونه توصیف کرد. “یک حکومت جهانی غیر منتخب که مردم هرگز آن را نخواسته اند و نمی خواهند.”

کاربران توییتر جدول زمانی ماسک را با سوالاتی در مورد انتخاب مدیرعاملش پر کردند و خواستند بدانند چرا این منتقد خودخوانده “ویروس ذهن بیدار” الف را در آغوش گرفته بود “عروسک WEF” با سابقه تبلیغ “تنوع، برابری و شمول” و سایر کارت های تاسیس.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: