مدرسه در ایالات متحده در وب سایت املاک و مستغلات به عنوان بخشی از شوخی دانش آموزی فهرست شده است

مدرسه در ایالات متحده در وب سایت املاک و مستغلات با 34.7 لک به عنوان بخشی از شوخی دانش آموزی فهرست شده است

فهرست اموال، دبیرستان Meade Senior را “زندان نیمه کار” نامید.

یک دبیرستان در ایالات متحده در وب سایت املاک و مستغلات Zillow به قیمت 42069 دلار (34.7 میلیون روپیه) ثبت شد که به گفته مقامات، شوخی “فوق العاده خلاقانه” توسط دانش آموزان بود. طبق گزارشی که در این باره منتشر شد، دبیرستان ارشد Meade در مریلند برای مدت کوتاهی در وب سایت ظاهر شد و ساعاتی بعد حذف شد. نیویورک پست. این نشریه همچنین گفت که این فهرست، مجموعه ساختمانی به مساحت 12458 فوت مربع را به عنوان یک “زندان نیمه کاره” توصیف کرده است. این مجموعه همچنین دارای 20 اتاق خواب، 15 حمام، آشپزخانه بزرگ و زمین بسکتبال خصوصی است.

در لیست Zillow آمده است: “این زندان نیمه کاره خوب برای سرقت به فروش می رسد!!! همه 15 حمام دارای مشکلات فاضلاب هستند!! مدرسه همچنین دارای بخش های ناتمام خطرناکی است که ممکن است به قیمت جان شما تمام شود.” پست.

مسئولان مدرسه این شوخی مشکوک را به سختی قبول کردند، اما در مورد قیمت درخواستی آن مشکلی را مطرح کردند.

باب موزیر، افسر ارشد ارتباطات در مدارس دولتی آن آروندل کانتی، در بیانیه‌ای گفت: «این یک تبلیغات فوق‌العاده خلاقانه است، اما ما از اینکه فهرست‌کنندگان ارزش این املاک و مستغلات عالی با چنین امکانات شگفت‌انگیزی را بسیار دست کم گرفتند، شگفت‌زده شدیم».

این افسر افزود: “خریداران بالقوه مطمئناً برای بستن این معامله هجوم خواهند آورد، درست است؟ این برای مدت طولانی در بازار نخواهد بود.”

این چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که گروهی از دانش‌آموزان کارولینای شمالی به عنوان بخشی از “شوخی سالمندان” در توالت‌های دبیرستان خود سیمان ریختند.

دبیرستان ویلیامز گفت که اکنون در حال بررسی موضوعی است که به بیش از 4000 دلار (3.30 لک) خسارت وارد کرده است. نیویورک پست. مقامات مدرسه همچنین گفتند که دانش آموزان روز پنجشنبه وارد مدرسه در برلینگتون شدند و مخلوط را در تعدادی توالت و ادرار ریختند.