فروشگاه‌های هدف به دلیل حرکت LGBTQ با تهدید بمب‌گذاری مواجه شدند – RT World News

این تهدیدها پس از آن صورت گرفت که خرده‌فروش آمریکایی طیفی از محصولات مرتبط با تراجنسیتی‌ها را خارج کرد

پس از اینکه مدیریت کالاهای LGBTQ را در پی واکنش شدید خریداران محافظه‌کار حذف کرد، فروشگاه‌های هدف حداقل در سه ایالت آمریکا تهدید به بمب‌گذاری شده‌اند. یکی از پیام ها خرده فروش را متهم به وجود دارد ترسوهایی که به جامعه LGBT پشت کردند.

“هدف پر است از [redacted] ترسوهایی که به جامعه دگرباش جنسی پشت کردند و تصمیم گرفتند به متعصبان همجنسگرای راست راست که اعتراض کردند و فروشگاهشان را خراب کردند، رسیدگی کنند.» پیام ناشناس ارسال شده به Cleveland 19 News را در روز جمعه بخوانید.

ما بیکار نخواهیم ماند زیرا راست افراطی به تعقیب ما ادامه می دهد. این پیام ادامه یافت و نویسنده ادعا کرد که مواد منفجره را در چهار فروشگاه تارگت در اوهایو و یک فروشگاه در پنسیلوانیا کار گذاشته است. به گزارش KUTV، تهدیدهای مشابهی به چهار فروشگاه تارگت در یوتا وارد شد و حداقل یک فروشگاه در این ایالت تخلیه شد.

هیچ ماده منفجره ای در هیچ مکانی یافت نشد و پلیس اوهایو تشخیص داد که این تهدید یک فریب است. افسران اوهایو و یوتا در حال حاضر در تلاش برای شناسایی هویت مجرم هستند.


سناتور آمریکایی هدف را به دلیل شراکت با

این جنجال زمانی شروع شد که تارگت قفسه های خود را با کالاهای LGBTQ قبل از ماه پراید در ژوئن تهیه کرد. از جمله موارد معرفی شده بود “دوستانه با جابجایی” مایو – مایو زنانه با یک کیسه و فضای فاق اضافی که به مردان اجازه می دهد اندام تناسلی خود را پنهان کنند – و سویشرت و کیف های خواندنی “ترنس هراسی را درمان کنید، نه ترنس ها” و “برای اینجا خیلی عجیب است.”

را “دوستانه با جابجایی” لباس های شنا توسط محافظه کاران در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت و طراح پیراهن و کیف مستقر در لندن به شیطان پرستی متهم شد. اگرچه او این اتهام را نامیده است “کاذب” او قبلاً در رسانه های اجتماعی توضیح داده بود که با این برچسب راحت است.

پس از آنکه خریداران در چندین ایالت به غرفه‌های کالا فشار آوردند و با عصبانیت با کارکنان مواجه شدند، تارگت هفته گذشته اعلام کرد که بخشی از مجموعه LGBT خود را حذف می‌کند و بقیه را به پشت فروشگاه‌های خاصی در ایالت‌های جنوبی منتقل می‌کند. یک منبع در شرکت به فاکس نیوز گفت که این تصمیم برای اجتناب از این تصمیم گرفته شده است “وضعیت باد نور” با اشاره به تأیید بحث برانگیز برند آبجو از تأثیرگذار تراجنسیتی، Dylan Mulvaney، که باعث بایکوت شد که برای شرکت مادر Anheuser-Busch InBev حدود 15 میلیارد دلار هزینه داشت.

با این حال، تلاش تارگت برای آرام کردن محافظه‌کاران خشمگین، خشم تازه‌ای را در جامعه دگرباش جنسی برانگیخت. گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا این خرده فروش را متهم کرد فروش جامعه LGBTQ+ به افراط گرایان، ادعا می کند که “یک حمله سیستماتیک علیه جامعه همجنسگرایان در سراسر کشور اتفاق می افتد.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: