متا رقیب توییتر را با محدودیت 500 کاراکتر در ماه آینده راه اندازی می کند: گزارش

متا رقیب توییتر را با محدودیت 500 کاراکتر در ماه آینده راه اندازی می کند: گزارش

زمان بندی برای Meta بسیار مهم است زیرا توییتر در تلاش است تا کاربران را در سراسر صفحه حفظ کند.

دهلی نو:

به گفته منابع، شرکت مادر فیس‌بوک – Meta Platforms – در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک سایت میکروبلاگینگ است که تا پایان ماه ژوئن رقابتی برای توییتر ایجاد می‌کند.

عملیات سایت جدید با نام رمز بارسلون به اینستاگرام لینک خواهد شد. به گفته منابع، یک پست در سایت می تواند حداکثر 500 کاراکتر داشته باشد. آنها گفتند یک کاربر همچنین می تواند به راحتی بین سرویس شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو متا – اینستاگرام – و سایت میکروبلاگینگ جدید جابجا شود.

منابع گفتند ممکن است از هشتگ ها در سایت جدید استفاده شود و در حال تست آلفا و بررسی اشکالات است. زمان بندی برای Meta بسیار مهم است زیرا توییتر در تلاش است تا کاربران را در سراسر صفحه حفظ کند.

پرس و جوی خطاب به شرکت در مورد راه اندازی با “هیچ ورودی در مورد این پرس و جو” در زمان انتشار بازگشت.

ممکن است زمان مناسبی برای متا پلتفرم ها باشد تا قبل از اینکه مدیر عامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، که درآمدزایی از تبلیغات را به یک adtech برون سپاری کرده است، وب سایت را راه اندازی کند.

بر اساس گزارش های رسانه ها، یکی دیگر از رقبای این مسابقه، مستادون، به نظر می رسید که کاربران زیادی را به دست آورده است و دوباره آن را از دست داده است، زیرا استفاده از وب سایت دشوار است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرمز، عصر پنجشنبه از هدست متا کوئست 3، نسل بعدی هدست واقعیت مجازی و ترکیبی خود خبر داد که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

طبق بیانیه متا، وضوح بالاتر، عملکرد قوی‌تر، فناوری متا واقعیت موفق‌تر، و فرم فاکتور باریک‌تر و راحت‌تر است.

Quest 3 در تمام کشورهایی که متا کوئست در حال حاضر در آنها پشتیبانی می شود، در پاییز امسال ارسال می شود.

هدست 128 گیگابایتی از 499.99 دلار شروع می شود و متا یک گزینه ذخیره سازی اضافی برای کسانی که فضای اضافی می خواهند ارائه می دهد.

در یکی دیگر از تحولات عصر پنجشنبه، متا همچنین اعلام کرده است که در سیاست کار از راه دور، کارکنان خود را ملزم به کار در دفتر سه روز در هفته از تاریخ 5 سپتامبر کرده است. کارمندان دو روز در هفته در دفتر کار می کردند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)