لحظه سلفی خنده دار که هوی کوان برنده اسکار با بایدن

تماشا کنید: لحظه سلفی خنده دار برنده اسکار که هوی کوان با بایدن

ویدئویی که بایدن به اشتراک گذاشته است، که هوی کوآن شادمان را نشان می‌دهد که برای «سلفی همه سلفی‌ها» عکس می‌گیرد (پرونده)

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در جریان نمایش سریال آمریکایی متولد چینی در کاخ سفید با بازیگر کی هوی کوان ملاقات کرد و سلفی گرفت.

ویدئویی که بایدن به اشتراک گذاشت، کی هوی کوان شادی را نشان می‌دهد که برای «سلفی همه سلفی‌ها» با رئیس‌جمهور ژست گرفته است.

در این کلیپ، کوان که برنده اسکار 2023 بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، با هیجان در حال ملاقات با بایدن دیده می شود که به شوخی می پرسد: “این مرد کیست لعنتی؟”

همسر Ke Huy Quan، اکو، نیز به آنها پیوست.

سپس هر سه با هم عکس می گیرند و پس از آن که هوی کوان به بایدن می گوید: “خوب، باید یک چیز بخواهم. شاید شما این را ندانید اما من عاشق گرفتن سلفی هستم.”

“این سلفی تمام سلفی ها خواهد بود!” برنده اسکار قبل از اینکه رئیس جمهور با او سلفی بگیرد اضافه می کند.

در کپشن نوشته بود: «ک نمی دانست که با یک متخصص سلفی سروکار دارد.

این کلیپ بیش از 6.4 میلیون بازدید را در این پلتفرم جمع آوری کرد که بسیاری به آن واکنش نشان دادند.

“این یک سلفی بسیار خوب است، باید اعتراف کنم!” یک کاربر گفت

دیگری نوشت: «NGL. این یک سلفی خوب بود!»

پس از دیدار با رئیس جمهور، که هوی کوان در رویداد ماه میراث جزیره نشینان آسیایی آمریکایی، بومی هاوایی و اقیانوس آرام در سال 2023 که در کاخ سفید برگزار شد، سخنرانی کرد. این رویداد برای تجلیل از دستاوردها و کمک های جوامع و مهاجران سازماندهی شده است.

Ke Huy Quan امسال برای بازی در فیلم برنده جایزه اسکار شد همه چیز همه جا به یکباره. او اکنون در سری جدید دیزنی پلاس دیده خواهد شد چینی متولد آمریکا. در کودکی، که هوی کوان در فیلم استیون اسپیلبرگ در فیلم Short Round بازی کرد ایندیانا جونز و معبد عذاب، که در سال 1984 منتشر شد.