قوانین سختگیرانه قرنطینه در ژاپن در مورد نوع Omicron Covid برای مسافرانی از هند

قوانین سختگیرانه قرنطینه در ژاپن بیش از Omicron برای مسافران از هند

ژاپن ورود اتباع خارجی از سراسر جهان را بیشتر ممنوع کرده است. (فایل)

توکیو:

ژاپن در تلاشی برای جلوگیری از انتشار نوع کووید-19 Omicron، هند، یونان، رومانی و چهار ایالت ایالات متحده را تحت مراقبت شدید قرنطینه ای قرار خواهد داد.

به گزارش کیودو نیوز، اتباع ژاپنی و ساکنان خارجی که از هند، یونان، رومانی و چهار ایالت آمریکا به ژاپن سفر می‌کنند، برای کنترل شیوع نوع Omicron باید از روز یکشنبه به بعد تحت مقررات قرنطینه سخت‌گیرانه قرار گیرند.

به گزارش کیودو نیوز، در حالی که ساکنان خارجی و همچنین اتباع ژاپنی که از کلرادو، هاوایی، مینه سوتا و نیویورک به ژاپن سفر می کنند، باید سه روز از قرنطینه دو هفته ای خود را به طور اجباری در مراکز تعیین شده توسط دولت بگذرانند.

با ظهور موارد Omicron در کشور و برای جلوگیری از گسترش بیشتر، هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی از گسترش فهرست خبر داد. یک کارگروه دولتی تصمیم گرفت تا تعداد فزاینده موارد جدید در ژاپن را کنترل کند.

فهرست قرنطینه اجباری سه روزه در مراکز تعیین شده توسط دولت از قبل شامل کشورهایی مانند اتریش، اکوادور و فرانسه است. به گزارش کیودو نیوز، در حالی که بسیاری از افراد تحت شرایط قرنطینه سختگیرانه قرار دارند، مانند ماندن در مراکز تعیین شده توسط دولت برای بیش از 10 روز.

اولین مورد Omicron در روز سه‌شنبه در ژاپن گزارش شد و باعث شد همه خارجی‌ها از جمله ساکنان دارای ویزای طولانی‌مدت که اخیراً به هر یک از 10 کشور آفریقایی که احتمالاً عفونت گسترده‌ای از این نوع را دارند، سفر کرده‌اند، از ورود مجدد جلوگیری کند.

این کشور ورود جدید خارجی ها از سراسر جهان را بیشتر ممنوع کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)