قانون برای استخدام متخصصان بهداشت خارجی در ویزای H-1B در ایالات متحده معرفی شد

قانون برای استخدام متخصصان بهداشت خارجی در ویزای H-1B در ایالات متحده معرفی شد

این قانون توسط رشیده طلیب (در تصویر) و دلیا رامیرز، زنان کنگره ارائه شد.

واشنگتن:

قانونی با هدف استخدام متخصصان مراقبت های بهداشتی خارجی با ویزای H-1B برای کمک به وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده در رفع نیازهای پزشکی مردم معرفی شده است.

“قانون گسترش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای جانبازان” توسط رشیده طلیب و دلیا رامیرز، زنان کنگره معرفی شد.

در صورت امضای قانون، این قانون برای VA (امور کهنه سربازان) و خانه های کهنه سربازان ایالتی برای استخدام کارمندان خارجی با ویزای H1-B در زمانی که نمی توانند متقاضی مناسبی در ایالات متحده پیدا کنند، آسان تر می کند.

به طور خاص، این لایحه، وزارت امور کهنه سربازان و خانه های جانبازان ایالتی را به عنوان موسسات معاف از سقف برای اهداف برنامه ویزای H1-B تعیین می کند.

طلیب گفت: «کهنه سربازان ما مستحق مراقبت های صحی با کیفیت هستند و منطقه ما از نزدیک اهمیت دسترسی به مراقبت ها، به ویژه خدمات بهداشت روانی را برای جانبازانی که بیشتر به آن نیاز دارند، می داند.

او گفت: “ما نمی توانیم فقط از جانبازان خود به خاطر خدماتشان به کشورمان قدردانی کنیم، ما باید بیشتر تلاش کنیم تا اطمینان حاصل شود که هر جانبازی از حمایت لازم برای داشتن زندگی سالم برخوردار است.”

طالب گفت: “من مفتخرم که این قانون را برای گسترش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای جانبازان خود با استقبال از متخصصان بهداشتی که مهاجر هستند برای مراقبت از آنها معرفی می کنم، و من همچنان اطمینان می دهم که جانبازان ما در بازگشت به خانه فراموش نشوند.”

دلیا رامیرز، نماینده کنگره، یکی از اعضای کمیته امور کهنه سربازان مجلس، گفت: «ما وظیفه داریم به تعهدات خود در قبال کهنه سربازانمان که از کمبود کارکنان بهداشتی در کشور ما آسیب دیده اند، پایبند باشیم.

ما می‌توانیم این کمبود را با مهاجرانی که در جوامع خود آماده هستند و می‌خواهند کار کنند، اما برای انجام این کار با موانع زیادی روبرو هستند، برطرف کنیم. ما می توانیم و باید به این موضوع رسیدگی کنیم.»

قانون گسترش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای کهنه سربازان پس از آن تدوین شد که مرکز پزشکی دیترویت VA در آستانه تعطیلی کلینیک متادون خود – که مراقبت های نجات بخشی را به بیش از 90 جانباز محلی ارائه می دهد – در اوایل سال جاری به دلیل مشکلات استخدامی که توسط وزارت بهداشت تحمیل شده بود، تدوین شد. کلاه ویزای H1-B

در بیانیه رسانه ای آمده است که مداخله طلیب توانست از بسته شدن کامل کلینیک جلوگیری کند و این لایحه برای اطمینان از عدم وقوع مجدد چنین وضعیتی در آینده طراحی شده است.

این قانون توسط The Veterans For Peace Save Our VA National Project و انجمن وکلای مهاجرت آمریکا تایید شده است. PTI LKJ SRY