فروش بلیط های 10000 دلاری کلاس تجاری آسیا-ایالات متحده به قیمت 300 دلار پس از اشتباه در خطوط هوایی

فروش بلیط های 10000 دلاری کلاس تجاری آسیا-ایالات متحده به قیمت 300 دلار پس از اشتباه در خطوط هوایی

بیشتر بلیط ها برای سفر از جاکارتا به ژاپن و سپس نیویورک و بازگشت بود.

مسافران چشم عقابی پس از یک اشتباه مبادله ارز، بلیط‌های تخفیف‌خورده‌ای را در شیک‌ترین کابین‌ها در All Nippon Airways گرفتند، به طوری که یکی از آنها فقط 890 دلار برای پروازهای درجه یک در تمام مسیر از جاکارتا به کارائیب از طریق توکیو و نیویورک و بازگشت دوباره پرداخت کرد. .

این سفر 14500 کیلومتری (9000 مایلی) معمولاً در کلاس اول در ANA تقریباً 20 برابر بیشتر هزینه دارد. برخی دیگر به جای 10000 دلار معمول، فقط با چند صد دلار بلیت در کلاس تجاری گرفتند، با انتشار اخبار مربوط به این نقص در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی.

ANA Holdings Ltd. چهارشنبه گفت که این اشتباه ناشی از یک خطا در وب سایت ویتنام است که تبدیل ارز اشتباهی را فهرست کرده است. اعلام نکرد که چند نفر بلیط های تخفیفی را تضمین کرده اند و گفته است که “در حال بررسی علت اشکال و میزان آسیب آن است.”

یک سخنگوی اردوی ملی در ابتدا گفت که شرکت هواپیمایی برای کسانی که این بلیت ها را خریداری کرده اند، احترام می گذارد، اما شرکت هواپیمایی بعداً گفت که تصمیم نهایی گرفته نشده است و افزود که تا قبل از پایان ماه به تصمیم نهایی خواهد رسید. بلیط های تخفیف دار همچنان برای افرادی که قبل از تصمیم گیری پرواز می کنند معتبر خواهد بود.

به گفته چندین نفری که با بلومبرگ نیوز صحبت کردند، بیشتر بلیط ها برای سفر از جاکارتا پایتخت اندونزی به ژاپن و سپس نیویورک و دوباره به مقاصد مختلف جنوب شرقی آسیا از جمله سنگاپور و بالی بود.

هرمان ییپ، که یک وب سایت مسافرتی را اداره می کند، گفت که بلیط رفت و برگشت از جاکارتا به آروبا را از طریق توکیو و نیویورک تهیه کرده است.

جانی وانگ که در صنعت هواپیمایی کار می کند، گفت که بلیط رفت و برگشت را در کلاس تجاری از جاکارتا به هونولولو از طریق فرودگاه ناریتا توکیو به مبلغ 13 میلیون دانگ (550 دلار) رزرو کرده است.

وونگ گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم چنین معامله‌ای را بگیرم. این جوان 29 ساله گفت که تحت فشار است تا اطلاعات خود را با سرعت هرچه بیشتر وارد کند و قبل از اینکه اردوی ملی ارتش به اشتباه خود پی ببرد، با زمان مسابقه داد. کرایه اکنون 8200 دلار است.

این اولین بار نیست که یک شرکت هواپیمایی به طور ناخواسته صندلی‌های ممتاز را با تخفیف زیاد می‌فروشد.

Cathay Pacific Airways Ltd. به طور تصادفی بلیط های کلاس اول و بیزینس از ویتنام به ایالات متحده را در سال 2019 به قیمت 675 دلار فروخت در حالی که قیمت معمولی آن به 16000 دلار می رسید. به آن کرایه ها احترام گذاشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)