فرانسه واکسیناسیون کووید را به کودکان 5 تا 11 ساله تمدید کرد – RT World News

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد که کمپین واکسیناسیون کووید برای کودکان 5 تا 11 ساله اکنون باز است و با طرحی که هفته گذشته برای کمک به محافظت از جوانان در برابر تهدید انواع جدید اعلام شد، پیش می رود.

سازمان ملی بهداشت کشور (HAS) از باز کردن طرح واکسیناسیون کووید در کشور برای کودکان خردسال در روز دوشنبه حمایت کرد و اعلام کرد که باید انجام شود. “به محض فرمولاسیون اطفال” واکسن کووید فایزر آماده است.

در فرانسه، مقامات قبلاً واکسن کووید را به کودکانی که مبتلا به کووید هستند تزریق می کردند “در خطر” ابتلا به یک نوع شدید ویروس اما تصمیم HAS واکسیناسیون را به همه کودکان گسترش می دهد.

HAS با استفاده از واکسن برای کودکان خردسال، اعتراف کرد که این حرکت برای کاهش تهدید ناشی از نوع سریع Omicron انجام شده است. آژانس نگران بود که این فشار ممکن است ایجاد کند “افزایش تعداد موارد اشکال شدید بیماری در کودکان.”

ادامه مطلب


هکرهای فرانسوی 54000 پاسپورت واکسن جعلی ساختند - گزارش ها

حتی اگر تأثیر واکسیناسیون کودکان بر موج کنونی بسیار محدود باشد، به طور بالقوه می تواند تأثیر امواج بعدی را با کاهش گردش ویروس در جمعیت عمومی کاهش دهد. بیان کرده است.

در حالی که واکسن‌های کووید را برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله باز کرد، HAS واضح بود که باید انجام شود. بدون تکلیف و بدون اینکه این شرط برای اخذ کارت سلامت باشد.

فرانسه در ماه ژوئیه یک مجوز بهداشتی ارائه کرد که اکنون باید تمام افراد بالای 12 سال نشان دهند که کاملاً واکسینه شده اند، اخیراً از ویروس بهبود یافته اند یا در 48 ساعت گذشته آزمایش آنها منفی بوده است، قبل از ورود به مشاغل مهمان نوازی، مکان های فرهنگی و تفریحی یا سفر به این کشور. حمل و نقل عمومی.

تا کنون، فرانسه از زمان شروع به کار واکسن کووید، در مجموع ۱۱۳،۷۱۲،۶۶۰ دوز از واکسن کووید را تجویز کرده است. در حالی که تزریق برای اکثر شهروندان داوطلبانه است، اوایل امسال دولت به همه کارکنان مراقبت های بهداشتی دستور داد که واکسینه شوند.