غرب در خطر ایجاد “داعش برفی” در اروپا با افراط گرایان برای جنگ در اوکراین – RT World News

با بازگشت رادیکال ها از خط مقدم، یک تهدید تروریستی نئونازی ممکن است از مه جنگ بیرون بیاید

یک سوءقصد جدید هفته گذشته روسیه را تکان داد و یک شخصیت برجسته غیرنظامی را هدف قرار داد – این بار، نویسنده زاخار پریلپین، که ماشینش در منطقه نیژنی نووگورود منفجر شد.

ضربه ای که پریپین از آن جان سالم به در برد، یادآور حادثه ای است که در سال گذشته، داریا دوگینا، دانشمند و فعال سیاسی، در نزدیکی مسکو کشته شد، و همچنین بمب گذاری که وبلاگ نویس نظامی ولادلن تارتارسکی را هدف قرار داد و یک کافه در سن پترزبورگ را با خاک یکسان کرد. این حملات مشابه حملاتی است که معمولاً توسط جهادی ها توسط غرب محکوم می شود. اما عدم علاقه آشکار مقامات غربی به شناسایی یا محکوم کردن عاملان این حوادث گویای این موضوع است.

و صحبت از خرابکاری، چه کسی مسئول پرتاب پهپادی است که هفته گذشته بر فراز کرملین منفجر شد؟ شانه بالا انداختن از واشنگتن کر کننده است. اسناد طبقه بندی شده ایالات متحده که ماه گذشته به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، پیش از این عوامل اوکراینی را که «حملات هواپیماهای بدون سرنشین در داخل بلاروس و روسیه را بر خلاف میل آمریکا و غرب دنبال کردند و رهبران کیف اهداف بیشتری را در خارج از اوکراین در نظر گرفتند. به گزارش NBC News. با این حال، هنگامی که واشنگتن پست در مورد این حادثه از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده پرسید، گفت که این حادثه باید با «در نظر گرفته شود.نمکدان بسیار بزرگ” – گویا مقامات ایالات متحده قبلاً از قصد عمومی برای پیگیری دقیقاً چنین حملاتی آگاه نبودند. اما مقامات غربی دائماً با انکار قابل قبول بازی می کنند. چیزی که آنها را قادر به انجام این کار می کند اصرار آنها بر تمایز بین کشور اوکراین از یک سو و عوامل و گروه های طرفدار اوکراین از سوی دیگر است.


ایالات متحده مسئول انفجار خودروی بمب گذاری شده پریلپین - مسکو

مطمئناً در حال حاضر خرابکاری های زیادی علیه روسیه در حال انجام است. برخی از آنها مستقیماً به اوکراین نسبت داده می شود، همانطور که لوموند فرانسه اخیراً در پی بمباران قطاری در بریانسک انجام داد. سایر اقدامات، مانند حمله به شبکه خط لوله نورد استریم – که محور همکاری اقتصادی روسیه و اروپا است – توسط مقامات آمریکایی به عنوان عوامل نامشخص توصیف شده است.طرفدار اوکراین” گروه ها.

هر گونه تمایز در واقع جزئی جزئی است، با توجه به این که متحدان ناتو حتی نمی توانند خود را به زحمت بیاندازند، زمانی که ممکن است مناسب آنها باشد. همانطور که شهروند اتاوا کانادا و سایر رسانه های غربی مستند کرده اند، آنها آگاهانه به نئونازی های گردان آزوف آموزش دادند. آن سربازان در نهایت در ارتش اوکراین جمع شده بودند و پیشینه آنها به راحتی سفید شده بود.


انگلیس گزارشی را در مورد جنگ نئونازی های بریتانیایی در اوکراین سانسور کرده است

تهدید امنیتی که آمریکا و متحدانش در اروپا ایجاد می کنند، یادآور اقدامات آنها در سوریه است. آموزش دادند و تجهیز کردند “در حد متوسط” شورشیان سوری در تلاشی ناموفق برای سرنگونی رئیس جمهور بشار اسد، و بسیاری از این جنگجویان به القاعده پیوستند.

علاوه بر این، تسلیحات ارائه شده توسط غرب در نهایت به دست دولت اسلامی (داعش، داعش سابق) و النصره رسید. یک موفقیت چشمگیر برای یک عملیات ضد تروریستی.

غرب در خطر ایجاد یک دیزنی لند تروریستی بین المللی در اوکراین است، مانند آنچه در سوریه انجام داد. در سال 2018، سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه نگران بازگشت جهادی‌های فرانسوی از سوریه و تأثیر بازگرداندن جنگجویان بر امنیت داخلی فرانسه و اروپا بودند. آیا آنها همین ترس را در مورد بازگشت جنگجویان از اوکراین دارند؟

همین ماه گذشته، چند مرد فرانسوی که گفته می‌شود 20 ساله بودند، از اتوبوسی در پاریس از لویو، اوکراین پیاده شدند، دستگیر شدند، مستقیماً به دادگاه رفتند و قبلاً به 15 ماه زندان محکوم شده بودند (که 9 نفر از آنها محکوم شده بودند. حکم تعلیقی).

در عبارات عدالت فرانسه، این بدان معناست که آنها به شدت دستگیر شدند. همه اینها آنقدر سریع اتفاق افتاد که اگر پلک می زدید آن را از دست می دادید. پس این بچه ها دقیقا چه کسانی هستند؟ خوب، اطلاعات فرانسه مطمئناً می داند. طبق گزارش ها آنها مدتی است که به طور خاص این دو را ردیابی کرده اند. یکی به طور غیررسمی در رسانه های جریان اصلی فرانسه به عنوان “آلن ویو قبلاً در یک گزارش مطبوعاتی در مورد نئونازی ها در ارتش فرانسه به تصویر کشیده شده بود. او در بخش شکارچیان آلپاین ارتش بود، بنابراین او احتمالا یک اسکی باز عالی است. شاید او فقط در اوکراین برای اسکی با او بود “داعش برفی” نئونازی هایی که توسط غرب راهنمایی می شوند.

مظنون همچنین یک خالکوبی به زبان آلمانی از تعهد شوتزستافل به آدولف هیتلر دارد و گفته می شود که در سال 2018 در فیس بوک نوشته است که مهاجران باید “گلوله خوب در پشت سر.» بنابراین او قبلاً در لیست شیطنت‌های مقامات قرار داشت، حتی قبل از اینکه ظاهراً با دوستش به اوکراین برود، که ما اطلاعات کمی درباره او داریم، اما هویت او در منابع مختلف فرانسوی به طور غیررسمی به این صورت منتشر شده است. “گیوم آ.”


رویترز با سرباز

پس از بازگشت به پاریس، این دو نفر بلافاصله به دلیل آنچه که به عنوان اعتراف قبلی به جرم حمل و نگهداری و حمل سلاح توصیف می‌شود، دستگیر شدند، که به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها نیز توانسته‌اند سوار اتوبوس شوند و ظاهراً با تفنگ تهاجمی دستگیر شده‌اند. مجلات

آیا این فقط نوک کوه یخ یک تهدید بسیار بزرگتر برای اروپا است؟ به گفته سرویس اطلاعات داخلی فرانسه، DGSI، حدود 400 شهروند فرانسوی در اوکراین می‌جنگند، از جمله حدود 30 نئونازی شناخته شده.

همه اینها ممکن است به عنوان یک شوک واقعی برای نظام غربی باشد که مدام استدلال می کند که هدف عملیات نظامی ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای غیر نازی کردن، چیزی جز اخبار جعلی نیست، و صدور بررسی واقعیت در این زمینه، و می گویند که مفهوم نئونازی ها در اوکراین فقط تبلیغات روسیه است. آنها فقط بهتر است امیدوار باشند که با تمام سلاح‌ها و آموزش‌هایی که غرب به اوکراین انداخته است، هرگونه ضربه احتمالی به اروپا نیز چیزی بیش از یک تخیل باقی نمی‌ماند. اما چه آنها نادان، ساده لوح یا بی پروا باشند، شما فکر می کنید که این حادثه به عنوان یک زنگ بیدارباش عمل می کند.

اظهارات، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این ستون صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً بیانگر نظرات RT نیست.