علاقه مندان به Vax پیشنهاد می کنند کودکانی را که مایل به ضربه زدن هستند به طور مخفیانه حمل کنند – اخبار RT World

طرفداران واکسن کانادایی پس از پیشنهاد دادن به نوجوانانی که والدینشان مخالف واکسیناسیون هستند، جنجال های آنلاین را به راه انداخته اند و طبق گزارش ها با تهدیدهایی روبرو شده اند.

این درگیری روز جمعه پس از آن آغاز شد که یکی از سازمان‌دهندگان جامعه ساسکاچوان به نام جولیان وترسپون پیامی در توییتر منتشر کرد که در آن به هر نوجوان 13 تا 17 ساله‌ای که می‌خواهد علی‌رغم مخالفت والدین خود واکسینه شود، کمک می‌کند. “من سوار شما به درمانگاه هستم” او گفت. اگر کسی بپرسد، من تو و بچه هایم را به یک فیلم می برم. بیا انجامش بدیم.”

به گفته اداره بهداشت ساسکاچوان، کودکان 13 ساله و بالاتر “کسانی که قادر به درک فواید و واکنش های احتمالی هستند” از واکسن، برای ضربه زدن نیازی به اجازه والدین ندارید. نوجوانان می توانند به همان اندازه علیرغم میل والدین خود از واکسیناسیون خودداری کنند.

با این حال، مقامات به خانواده ها توصیه می کنند قبل از تصمیم گیری، این موضوع را با فرزندان خود در میان بگذارند.

توییت وترسپون سر و صدایی در فضای مجازی ایجاد کرد و تحسین و خشم را برانگیخت. او از آن زمان حساب خود را خصوصی کرده است.

یکی دیگر از طرفداران واکسیناسیون کودکان، خود را توصیف کرد “مامان وبلاگ نویس” تنیل لافونتین، همچنین اهل ساسکاچوان، پیشنهاد وترسپون را فراخواند “حیرت انگیز.” او افزود، من شنیده ام که چند نوجوان به تنهایی واکسن را دریافت می کنند، زیرا والدین آنها مجنون هستند. بچه ها حالشون خوب میشه نکته جانبی: من برای رانندگی در هر زمان در دسترس هستم.

دیگر نظر دهندگان عقب نشینی کردند و به دو زن گفتند “از فرزندان دیگران دوری کنید.” برخی تا آنجا پیش رفتند که پیشنهاد حمل و نقل مخفیانه را به آدم ربایی تشبیه کردند.

ظاهراً پست Wotherspoon با گزارش خبری در روز چهارشنبه منتشر شد که دولت ساسکاچوان را ملزم می کند که والدین یا سرپرستان کودکان 12 ساله و کمتر برای واکسیناسیون کووید-19 آنها را همراهی کنند. ما نمی‌خواهیم این تصور را که داریم واکسن کووید-19 می‌دهیم را پشت سر والدین ارائه کنیم.» وزیر بهداشت پل مریمن به سی بی سی نیوز گفت.

لافونتن گفت که به دنبال پیشنهاد او برای کمک به کودکان برای سرپیچی از خواسته‌های والدین خود، او چندین بار تهدید به خشونت دریافت کرد. “محافظه کاران.” یکی از پیام های او اشاره شده توییتی بود که می گفت “راه خوبی برای شلیک به خودت.”