ظاهراً دانش‌آموزان کلاس اول دختر را مجبور می‌کنند تا در مدرسه ایالات متحده عمل جنسی انجام دهد

ظاهراً دانش‌آموزان کلاس اول دختر را مجبور می‌کنند تا در مدرسه ایالات متحده عمل جنسی انجام دهد

والدین خشمگین در بیرون مدرسه اعتراض کردند.

والدین در اعتراض به مدرسه ای در ایالات متحده پس از اینکه دانش آموزان کلاس اولی، همکلاسی 6 ساله خود را مجبور به انجام یک عمل جنسی هنگام ضبط آن کردند، حتی با وجود اینکه معلمی در آنجا بود، اعتراض کردند. اخبار فاکس.

در ادامه این خبر آمده است که والدین و اعضای جامعه از وضعیت مدرسه خشمگین هستند و تعداد تجمع کنندگان برای اعتراض به مدرسه رو به افزایش است.

اعضای خانواده دختر درگیر نیز در حال برنامه ریزی برای تظاهرات دیگر در عصر هستند که این خبر غیرمنتظره اهالی محل را شوکه کرده است.

یکی از والدین معترض گفت: “یک کودک 6 ساله در معرض چیزهایی قرار گرفت که حتی بزرگسالان نیز برای غلبه بر آنها مشکل داشتند. این آسیب در بدترین حالت خود ضربه روحی است و تأثیری کاهنده دارد زیرا همه اطرافیان را تحت تأثیر قرار می دهد.” .

حادثه ادعایی در 19 آوریل در Plainview South Elementary اتفاق افتاد و تنها زمانی آشکار شد که یکی از والدین این خبر را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد. پلین ویو هرالد گزارش شده است.

مقامات برای اولین بار یک هفته بعد، پس از اعتراض عمومی، این حمله را پذیرفتند.

پسر عموی بزرگتر دختر 6 ساله ای که مورد تعرض قرار گرفته بود، گفت که پس از این حادثه آسیب زا متوجه تغییر رفتار دختر جوان شده است.

پسرخاله گفت: “او در پریشانی است؛ او مانند “شکمم درد می کند. فقط می خواهم دراز بکشم” به KCBD گفت. “شما می توانید بگویید که مشکلی با او وجود دارد. بنابراین آنها گفتند: “چه خبر است؟ چه اتفاقی افتاده است؟”

مطابق با نیویورک پست، دختر جوان به خانواده اش گفت که پسری در صف ناهار در مدرسه خود را در معرض دید او قرار داده است. او بعداً گفت که یک هفته قبل از آن حادثه، او را به زیر میز کشیده و مجبور کردند تا با یک دانش آموز پسر عمل جنسی انجام دهد.