مردی در مالزی پس از اظهارات وقیحانه درباره یک زن 26 ساله به ضرب چاقو کشته شد.

مردی در مالزی پس از اظهارات وقیحانه درباره یک زن 26 ساله به ضرب چاقو کشته شد.

پلیس از آن زمان تاکنون 9 مظنون مرتبط با این پرونده را دستگیر کرده است.

یک مدیر 35 ساله یک فروشنده ضایعات فلزی در ایالت ملاکا مالزی به دلیل سخنان وحشیانه به یک زن 26 ساله با ضربات چاقو کشته شد. South China Morning Post rصادر شده است.

به گفته پلیس، مقتول که ظاهراً مست بود، وقتی حدود ساعت 4 صبح روز سه‌شنبه برای صرف غذا با دوست پسر و محافظ خود وارد غرفه‌ای در تامان کنانگا، تنگکرا شد، در مورد اندازه سینه این زن اظهارنظر کنایه‌آمیزی کرد. خشمگین از این اظهارنظر وحشیانه، به زودی مشاجره شدیدی بین او و محافظ 27 ساله این زن درگرفت.

سپس این مشاجره به درگیری منجر شد که قربانی، دوستانش، محافظ زن و دوست پسرش درگیر شدند.

این زمانی بود که یک مشت شدید بین محافظ شروع شد که بعداً دوست پسر 36 ساله این زن به آن ملحق شد. کریستوفر پتیت، افسر مسئول ناحیه پلیس ملاکا تنگاه، گفته می شود که فرد متوفی چندین بار با یک شی تیز ضربه خورده است.

یک تیم پلیس با دریافت تماس یکی از مردم در ساعت 4:15 صبح به محل حادثه شتافتند و مقتول را بیهوش یافتند. او برای مداوا به بیمارستان مالاکا منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان باخت.

گزارش اولیه کالبدشکافی حاکی از آن است که این مرگ بر اثر اصابت چاقو رخ داده است. پلیس از آن زمان 9 مظنون مرتبط با این پرونده را دستگیر کرده است که در حال حاضر تحت بند 302 قانون مجازات به اتهام قتل در حال تحقیق است. آقای پتیت گفت که همه 9 مظنون بین 25 تا 38 سال سن دارند.

یک چاقو و یک میله آهنی نیز که گمان می رود در این درگیری استفاده شده است توسط پلیس کشف شده است.