صاحبخانه پیشنهاد تبدیل توییتر را به یک پناهگاه بی خانمان رد کرد – ماسک – اخبار RT World

این میلیاردر ادعا کرده است که صاحبان املاک ایده او برای استفاده از فضای اداری خالی برای اسکان ولگردها را اژدر کردند.

ایلان ماسک، مالک توییتر، صاحبخانه خود را به دلیل ناکام گذاشتن پیشنهاد استفاده از فضای اداری خالی در دفتر مرکزی شرکت رسانه های اجتماعی در سانفرانسیسکو برای کمک به کاهش بحران بی خانمان ها در شهر مقصر دانست.

ما سعی کردیم آن را به یک پناهگاه بی خانمان تبدیل کنیم. ماسک سه شنبه شب در مصاحبه با بی بی سی گفت. آنها (صاحبان) به ما اجازه نمی دهند. او اضافه کرد، ما فقط از یکی از ساختمان ها استفاده می کنیم، بنابراین ساختمان دیگر می تواند پناهگاه بی خانمان ها باشد. ما دوست داریم همین الان این کار را انجام دهیم. . . . اگر صاحب ساختمان به ما اجازه دهد، این کار را می کنیم.»

ماسک از زمان تکمیل 44 میلیارد دلار تصاحب توییتر در اکتبر گذشته، نیروی کار شرکت را بیش از 80 درصد کاهش داده و به حدود 1500 کارمند رسانده است. کاهش هزینه ها باعث شده است که قسمت اعظم این دفتر مرکزی با مساحت 463000 فوت مربع خالی بماند. این ملک متعلق به SRI Nine Market Square LLC، وابسته به Shorenstein Realty Services LP و یکی از واحدهای JP Morgan Chase & Co. SRI در ماه ژانویه از توئیتر به دلیل عدم پرداخت اجاره شکایت کرد.


ماسک علامت توئیتر را با دهان بد تغییر می دهد

ماسک همچنین با صاحبخانه بر سر برنامه اش برای حذف آن درگیر شده است ‘w’ از علامت توییتر در دفتر مرکزی شرکت، تغییر نام به “نگاه کردن”. او به بی‌بی‌سی گفت که تصمیم دارد این موضوع را پوشش دهد ‘w’ با رنگ سفید پس از اینکه صاحبان املاک از حذف آن امتناع کردند.

ماسک در پاسخ به این سوال که پناهگاه پیشنهادی برای بی خانمان ها چگونه اداره می شود، گفت: “من نمی دانم. فقط می توانستیم به مردم اجازه دهیم آنجا بمانند. خوبه . . . . . آنها می توانستند وسایلشان را بیاورند، چادرشان را بیاورند، هر چیزی.» او سال گذشته قبل از خرید توییتر از دنبال کنندگانش درباره این ایده نظرسنجی کرد و گفت که کارگران به هر حال در دفاتر شرکت حاضر نمی شوند.

سانفرانسیسکو حدود 8000 بی خانمان دارد که در افزایش جرم و جنایت و هزاران گزارش از اجابت مزاج عمومی و سوزن مواد مخدر در خیابان ها نقش دارد. مشخص نیست توییتر چگونه می‌تواند فضای اداری خود را با افراد ولگرد مدیریت کند. Whole Foods روز سه‌شنبه فروشگاه پرچمدار خود در سانفرانسیسکو را تعطیل کرد و دلیل آن این بود که جرم و جنایت در این منطقه کارمندان را به خطر می‌اندازد. بر اساس گزارش‌ها، مدیران مجبور شده بودند دسترسی به سرویس‌های بهداشتی فروشگاه را پس از پیدا شدن سرنگ‌ها و لوله‌های مستعمل روی زمین در ماه نوامبر محدود کنند.

بیشتر بخوانید:
شهردار کالیفرنیا برای مقابله با مواد مخدر و مدفوع خیابانی وضعیت اضطراری اعلام کرد

ماسک به بی بی سی گفت که درآمد سالانه توییتر از 4.5 میلیارد دلار قبل از خرید شرکت به 3 میلیارد دلار کاهش یافته است، در حالی که هزینه های آن از 4.5 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار رسیده است. بدون کاهش هزینه‌ها یا تزریق سرمایه، فقط نقدینگی کافی برای ادامه فعالیت تا چهار ماه دیگر داشت. گفت جریان نقدی است “در این مرحله تقریباً سر به سر است.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: