شهر آلمان به عنوان “پایتخت سکس جهان” – RT World News

کلن آزادترین شهر جهان از نظر جنسی شناخته شده است و انبوه کافه های همجنس گرایان و رویدادهای دگرباشان جنسی در این شهر، آن را در صدر فهرستی که توسط یک مجله آلمانی تهیه شده است، قرار گرفته است.

کلن به خاطر کارناوال و کلیسای جامعش شهرت جهانی دارد. مجله Lust مستقر در آلمان نوشت. اما برای بسیاری از ساکنان این شهر جهانی و مدارا، سکس دین جدید است.

بر اساس این گزارش، 23 رویداد سالانه دگرباشان جنسی کلن، چهار جشنواره غرور همجنس گرایان، 17 کافه همجنس گرایان و 19 فروشگاه جنسی، این شهر را به صدر فهرست رساندند و هالیوود غربی، کالیفرنیا در رتبه دوم و آمستردام، مادرید و برلین به پایان رساندند. پنج تای برتر.

“شهر در راین یک مدل واقعی آزادی و آزادی است، به ویژه در مفهوم جنسی، و ساکنان از صمیم قلب از بازدیدکنندگان همفکری که ارزش های خود را به اشتراک می گذارند، استقبال می کنند.” مجله گفت. کلن به جای اصرار بر برابری، منحصر به فرد بودن همه را جشن می گیرد.


تعداد نوجوانان دگرجنسگرای آمریکایی کمتر از همیشه - گزارش

این مجله بیشتر صحنه های دگرباشان جنسی در هر شهر را ارزیابی می کرد و امتیازاتی را بر اساس تعداد بارهای همجنس گرایان، فروشگاه های جنسی، و رویدادهای دگرباشان جنسی سرانه در هر مکان تعیین می کرد. همچنین جایگاه قانونی همجنس‌گرایان و تمایلات جنسی غیرسنتی را مورد بررسی قرار داد و به سهل‌انگیزترین حوزه‌های قضایی پاداش داد.

زوج‌های همجنس‌گرا می‌توانند در آلمان ازدواج کنند، فحشا قانونی است و آلمانی‌ها می‌توانند به طور قانونی جنسیت خود را بدون جراحی تغییر دهند. در کلن، شورای جناح چپ شهر از سال 2010 یک “دفتر دگرباشان جنسی” دارد.

کلن همیشه از چنین شهرتی برخوردار نبوده است. این شهر مرکز تاریخی کاتولیک در آلمان است و اگرچه حزب نازی در دهه 1930 برای به دست آوردن جای پایی در کلن تلاش کرد، محافظه کاری اجتماعی برای دهه ها پس از جنگ جهانی دوم حاکم بود. اخیراً، مقامات شهر به دلیل واکنش ملایم خود به بیش از 1000 تجاوز و تجاوز جنسی توسط مهاجران در طول جشن های سال نو 2015-2016 محکوم شدند.

شهردار هنریت رکر در سال 2020 مجدداً انتخاب شد، علیرغم ایجاد خشم زمانی که به زنان گفت به صورت گروهی سفر کنند و “در طول بازو نگه دارید” از مردان عجیب و غریب به دنبال ولگردی از حملات.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: