شهردار نیویورک “تزار موش” را منصوب کرد – RT World News

سرکوب جوندگان شهردار اریک آدامز پس از دو برابر مشاهده موش ها در زیر نظر او انجام شد.

اریک آدامز، شهردار نیویورک، اولین اپل بزرگ را نامگذاری کرده است “طلسم موش.” شهردار مدت‌هاست که وعده کاهش جمعیت رو به رشد موش‌های صحرایی شهر را داده است، اما تعداد آنها در دوران تصدی او افزایش یافته است.

آدامز در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه، کاتلین کورادی را به عنوان “مدیر جدید کاهش جوندگان” شهر معرفی کرد. “طلسم موش.” طبق بیانیه مطبوعاتی دفتر شهردار، کورادی به عنوان چهره عمومی تلاش‌های آدامز برای کاهش جوندگان عمل خواهد کرد و بین کارشناسان موش‌های موجود نیویورک در بخش‌های بهداشت، سلامت، و پارک‌ها و تفریحات ارتباط برقرار خواهد کرد.

فراخوانی Corradi a “استاد،” آدامز مدعی شد که ژنرال کلت گیر جدید خود را اجرا خواهد کرد فن آوری های جدید برای شناسایی و نابودی جمعیت موش ها و تلاش کن “روش های ابتکاری برای قطع منابع غذایی موش ها.”

جمعیت موش‌های نیویورک در دوران تصدی آدامز افزایش یافته است و بین سال‌های 2021 تا 2022 تعداد موش‌های صحرایی دو برابر شده است. در حالی که دفتر آدامز این افزایش را ناشی از این واقعیت می‌داند که سال گذشته بازرسی‌های بیشتری نسبت به سال قبل انجام شد، مخالفان او می‌گویند که کاهش جمع‌آوری زباله کاهش یافته است. در طول همه گیری ویروس کرونا باعث رونق جمعیت شد.


شهردار نیویورک مدعی حکم از بهشت ​​است

آدامز از آن زمان مدت زمان نشستن سطل های زباله را بدون برداشتن در پیاده رو محدود کرده است و روز چهارشنبه از ایجاد یک “منطقه محرومیت موش هارلم” خبر داد که در آن ساختمان ها ضد موش ها و تله های بیشتری گذاشته می شود.

با وجود هیاهو، Corradi در واقع وارد لانه‌های جوندگان نمی‌شود یا تریرهای گرسنه را به زیرزمین‌های آلوده هدایت نمی‌کند. تزار جدید به جای کنترل آفات، سابقه تدریس دارد و قبلاً به عنوان مدیر برنامه ریزی برای بخش آموزش شهر در ناحیه کوئینز خدمت می کرد. او روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که او طرفدار است “انسانی” روش های کنترل موش و می آورد “رویکردی مبتنی بر علم و سیستم برای مبارزه با موش.”

بر اساس یک مطالعه در سال 2014، شهر نیویورک محل زندگی دو میلیون موش است. دولت های قبلی تلاش کرده اند مشکل را با موفقیت محدود حل کنند و عنوان کورادی نشانه ای است برای “طلسم موش” نام مستعار جوزف لوتا معاون شهردار، که توسط رودی جولیانی منصوب شد “ریشه کن کردن موش ها” در سال 2000.

با تمام صحبت های آدامز، او نتوانسته است هجوم موش ها را در حیاط خلوت خودش برطرف کند. پس از اینکه شهردار به دلیل ناتوانی در کنترل موجودات آپارتمانش در بروکلین، حداقل چهار بار توسط شهر جریمه شد، رقیب سیاسی او کورتیس اسلیوا در اوایل سال جاری به آدامز پیشنهاد قرض دادن یکی از گربه‌هایش را داد.

“او همه چیز را امتحان کرده است” اسلیوا گفت. اما زمان آن فرا رسیده است که به بهترین معیاری که تا به حال کار کرده است برگردیم. و این گربه ها هستند.»

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: