سیاستمداران مرد در کانادا با کفش‌های پاشنه صورتی رژه می‌روند، ویدیو واکنش‌های متفاوتی را به دنبال دارد

سیاستمداران مرد در کانادا با کفش‌های پاشنه صورتی رژه می‌روند، ویدیو واکنش‌های متفاوتی را به دنبال دارد

سیاستمداران در کمپین “امید به کفش های پاشنه بلند” شرکت داشتند

ویدئوهایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد قانون‌گذاران مرد کانادایی با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند صورتی رنگ در داخل پارلمان کانادا در تلاش برای افزایش آگاهی در مورد خشونت علیه زنان هستند. سیاستمداران در کمپین “امید با کفش های پاشنه بلند” که توسط Halton Women’s Place، یک پناهگاه زنان در انتاریو حمایت می شد، شرکت می کردند. اخبار فاکس گزارش شده است.

این کمپین، که به مدت چهار سال اجرا می شود، با هدف آموزش مردان و پسران در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت و در عین حال جمع آوری کمک های مالی برای پناهگاه زنان است.

«خشونت علیه زنان هنوز در جامعه ما رواج دارد. Hope in Heels رویدادی است که آگاهی از خشونت علیه زنان را گسترش می دهد و در عین حال مردان و پسران را تشویق می کند تا بخشی از راه حل باشند. عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل کانادا، روز پنجشنبه در توییتی نوشت و ویدئویی از این مراسم را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد مردان با کفش‌های پاشنه‌دار صورتی دور میز کنفرانس راه می‌روند.

ویدیو را اینجا ببینید:

کارینا گولد، نماینده لیبرال، همچنین تصاویری از همکاران مرد خود که کفش‌های پاشنه‌دار صورتی داغ پوشیده‌اند به اشتراک گذاشت. او نوشت: «ما به @HaltonWomensPl برای چهارمین دوره سالانه امید با کفش‌های پاشنه بلند روی تپه، برای ادامه گفتگو در مورد خشونت سیستماتیک علیه زنان، به تپه استقبال کردیم. آموزش مردان و پسران بخشی از راه حل است و تمام وظایف ما پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت است.»

در حالی که تعداد انگشت شماری از این حرکت حمایت کردند، همه تحت تأثیر تلاش های آنها قرار نگرفتند و بسیاری گفتند که این تمرین سطحی موضوع خشونت علیه زنان را بی اهمیت جلوه می دهد. حتی برخی آن را “توهین آمیز”، “شرم آور” و “مسخره” نامیدند.

یکی از کاربران نوشت: «زنان کانادایی، آیا الان احساس امنیت می‌کنید؟ یا فقط احساس می‌کنید که یک دسته دلقک لیبرال نشان دهنده فضیلت بیهوده خود را احمق می‌کنند؟» دیگری نوشت: «خیلی خجالت می‌کشم که واقعاً پوست سرم را گزگز کرد.»

سومی نوشت: «این سیرک به هیچ وجه، شکل و شکلی به زنان کمک نمی‌کند. این مردها هستند که خنده های لعنتی دارند. خشونت مردانه علیه زنان موضوع خنده‌داری نیست و مطمئناً با انبوهی از مردانی که پاشنه‌دار رژه می‌روند، از آن کاسته نخواهد شد.»

چهارمی اضافه کرد: «چگونه مردان سعی می کنند با کفش های پاشنه بلند صورتی راه بروند و کسی را تشویق می کنند تا بخشی از راه حل توقف خشونت علیه زنان باشد؟ این به هیچ وجه به من احساس امنیت نمی‌کند، کاملا برعکس.» نفر پنجم اضافه کرد: «به‌عنوان بازمانده از یک حمله خشونت‌آمیز این بسیار توهین‌آمیز است»، در حالی که دیگری گفت: «مسخره کردن زنانگی واقعاً این کار را انجام می‌دهد. .”

این رویداد تنها دو روز پس از آن رخ می دهد که یک زن تراجنسیتی که خود را شناسایی کرده بود در انتاریو، کانادا، به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در یک پناهگاه زنان دستگیر شد. طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، از هر سه زن، یک زن در زندگی خود خشونت فیزیکی یا جنسی را تجربه می کند.