سیاستمداران برزیل برای مسابقه 3 دور وارد رینگ می شوند

برزیل: سیمائو پیکسوتو با ارینیو “میریکو” داسیلوا دعوای طولانی مدت داشته است.

برازیلیا، برزیل:

شهردار یک شهر کوچک برزیل، زمانی که در یک مسابقه قفس برای تسویه حساب با یکی از اعضای شورای سابق مبارزه کرد، سیاست های قطبی را به سطح دیگری برد.

سیمائو پیکسوتو، شهردار شهرداری آمازون برزیل در بوربا، مدت‌ها با عضو شورای شهر سابق ارینیو “میریکو” داسیلوا دعوا کرده است.

طبق گزارش های رسانه های محلی، آخرین ناکامی زمانی حاصل شد که داسیلوا ویدئویی را منتشر کرد که در آن از مدیریت Peixoto در Balneario do Lira، یک استراحتگاه ساحلی رودخانه ای که اصلی ترین جاذبه گردشگری شهرداری است، انتقاد کرد.

به گزارش Diario do Nordeste، زمانی که داسیلوا ویدیویی را تهیه کرد و شهردار را تهدید به “بیش از دست دادن” کرد، پیکسوتو، 39 ساله، با یک چالش پاسخ داد: یک مبارزه ترکیبی هنرهای رزمی در یک هشت ضلعی منظم، با داور و هواداران، به نقل از Diario do Nordeste.

این مسابقه سه راندی در ساعات اولیه روز یکشنبه در مرکز ورزشی شهر برگزار شد و جمعیت زیادی هیاهو دو رقیب را به راه انداختند.

ویدئویی از این مبارزه که در فضای مجازی منتشر شده بود نشان می‌دهد که پیکسوتو، یکی از طرفداران MMA که علاقه‌مند به حضور در تبلیغات سیاسی با دستکش‌های خود بود، وارد رینگ شد و روی تشک کوبید و حرکتی گلو بریدن به سمت داسیلوا انجام داد.

این دو مرد بدون پیراهن وقت خود را برای همدیگر تلف نکردند، اما به نظر می رسید که به سرعت خسته می شوند.

داسیلوا توانست دو بار شهردار را از بین ببرد – یک بار با ضربه زودهنگام به سمت راست، یک بار با جارو کردن پا در دور سوم – اما داوران پیکسوتو را برنده اعلام کردند.

به نظر می‌رسید که این زوج در پایان مسابقه دشمنی خود را از بین برده‌اند و در آغوشی خوش‌خلق با یکدیگر رد و بدل کردند.

طبق گزارش ها، پیکسوتو پس از آن گفت که این رویداد برای ترویج ورزش بوده است. همچنین برای خیریه بود و از حضار درخواست شد تا برای نیازمندان غذا اهدا کنند.

اما برخی سرگرم نشدند.

تنظیم کننده سلامت ایالت آمازوناس گفت که از شهر برای اجازه دادن به جمعیتی از هواداران بدون نقاب در داخل خانه، که قوانین فاصله گذاری اجتماعی Covid-19 را نقض می کند، توضیح می خواهد.

دیگران از این مردان انتقاد کردند که سیاست‌های قطبی شده برزیل را به یک مبارزه واقعی در قفس تبدیل کرده‌اند.

مجله خبری وجا نوشت: “در این مبارزه فقط بازندگان وجود داشت – از جمله بحث عمومی سالم و مهمتر از همه، رای دهندگان.”

اما برخی از برزیلی‌ها خواستار موارد مشابه بودند، در کشوری که به نظر می‌رسد به سوی یک رویارویی انتخاباتی بد در اکتبر آینده بین رئیس‌جمهور راست افراطی ژایر بولسونارو و دشمن او، رئیس‌جمهور سابق چپ‌گرا، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، پیش می‌رود.

یکی از کاربران توییتر با کنایه گفت: “می توانید تصور کنید که بولسونارو و لولا وارد رینگ شوند؟ هیچ محدودیتی وجود ندارد، توجه داشته باشید.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)