سگ های اسنیفر به جستجو در مخزن پرتغالی بپیوندید

Case Madeleine McCann: Sniffer Dogs به جستجو در مخزن پرتغالی بپیوندید

مادلین مک کان: پلیس پرتغال مسئول جستجو از اظهار نظر خودداری کرد.

کشور پرتغال:

پلیس تجهیزات سنگین و سگ های مواد یاب را روز چهارشنبه در دومین روز جستجو در یک مخزن دورافتاده در پرتغال برای یافتن شواهدی که یک مظنون آلمانی را به ناپدید شدن مادلین مک کان کودک خردسال بریتانیایی در 16 سال پیش مرتبط می کند، مستقر کرد.

خدمات اضطراری یک دستگاه برش درخت تراکتوری با کنترل از راه دور را آوردند تا مکانی که به نظر می رسید یک منطقه جستجوی جدید باشد، چند صد متر دورتر از یک کمپ موقت که روز سه شنبه در سواحل مخزن آراده توسط پلیس پرتغال برپا شده بود را پاکسازی کنند. با کمک همتایان آلمانی و بریتانیایی.

ده ها افسر جست و جوی خود را بر روی خط ساحلی مخزن و تپه ای در بالای آن متمرکز کردند و مشخص نبود که آیا از غواصان برای جستجوی آب استفاده خواهند کرد یا خیر.

مک کان در می 2007 سه ساله بود که از اتاق خواب خود در آپارتمانی که خانواده اش در استراحتگاه پرایا دا لوز در ساحل آلگاروه در آن اقامت داشتند ناپدید شد. این مخزن حدود 50 کیلومتر (30 مایل) در داخل زمین است.

امیدها برای بسته شدن

گرت، دانمارکی 49 ساله که در همان ساختمانی زندگی می کند که مک کان از آنجا ناپدید شد، گفت: “امیدوارم آنها چیزی پیدا کنند، تا والدین بتوانند آرامش داشته باشند.”

سایر ساکنان پرایا دا لوز و مسافران تعطیلات امیدوارند والدین مادلین، کیت و گری مک کان، سرانجام تعطیل شوند.

1lgqdhlo

رادنی 74 ساله از منچستر گفت: “امیدواریم که این بار، متأسفانه، آنها بقایایی را پیدا کنند که اجازه می دهد وضعیت بسته شود. باید شکنجه باشد، 16 سال عدم اطمینان.”

روزنامه اکسپرسو پرتغال به نقل از یک منبع نزدیک به تحقیقات گفت که اداره پلیس جنایی فدرال آلمان بر اساس اطلاعات یک خبرچین “که پلیس آلمان او را بسیار معتبر می داند” و جزئیاتی را که بازرسان “خیلی جدی می گیرند” به آنها ارائه کرده است. “.

دادستان کریستین ولترز در براونشوایگ آلمان به شبکه تلویزیونی NDR گفت که اطلاعات از مظنون دریافت نشده است و “هیچ اعتراف یا چیزی مشابه” وجود ندارد و پلیس لزوماً به دنبال بقایای مک کان در آراد نیست.

او گفت: «ما هرگز نگفتیم که این دختر در جایی که اکنون در حال جستجو هستیم ناپدید شده است.

سی ان ان پرتغال گفت این عملیات حداقل یک روز دیگر در روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

پلیس پرتغال مسئول جستجو از اظهار نظر خودداری کرد.

دادستان های آلمان سال گذشته کریستین بروکنر را مظنون رسمی ناپدید شدن مک کان معرفی کردند. متهم کودک آزار و فروشنده مواد مخدر به دلیل تجاوز به یک زن 72 ساله در همان منطقه از منطقه آلگاروه که مک کان از آنجا ناپدید شد، در آلمان پشت میله های زندان است.

او هرگونه دست داشتن در ناپدید شدن را رد کرده است.

پرونده McCann همچنان یک راز باقی مانده است زیرا هیچ جسدی پیدا نشده است. این موضوع باعث جنجال رسانه‌ای در بریتانیا شد، با تحولاتی که توسط رسانه‌های سراسر جهان دنبال شد و افراد مشهور به درخواست‌هایی برای کمک به یافتن مادلین پیوستند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)