سه تفنگدار دریایی ایالات متحده توسط گروهی از نوجوانان مورد حمله قرار گرفتند (ویدئو) – اخبار RT World

9 نفر در ارتباط با حمله در روز یادبود در نزدیکی یک ساحل کالیفرنیا دستگیر شدند

پلیس حداقل 9 نوجوان را به اتهام نقش داشتن در حمله ده ها نفر به سه تفنگدار دریایی ایالات متحده در تعطیلات آخر هفته روز یادبود در نزدیکی ساحلی در جنوب کالیفرنیا دستگیر کرده است.

این حادثه جمعه شب در اسکله سن کلمنته رخ داد و سه تفنگدار ناشناس مجروح شدند. اداره کلانتری اورنج کانتی روز سه شنبه اعلام کرد که چهار نوجوان مرد و یک نوجوان زن به اتهام دخالت در این حمله دستگیر شده اند. کریس دانکن، شهردار سن کلمنته، به سی‌بی‌اس نیوز گفت که چهار نوجوان دیگر در ارتباط با این ضرب و شتم متهم شده‌اند.

“آنها فکر می کنند افرادی را دارند که به دنبال آنها هستند — نه اینکه بگوییم ممکن است تعداد کمی دیگر آنجا نباشند.” دانکن گفت. آنها کاملاً مطمئن هستند که عاملان اصلی را دارند.»

این حادثه به صورت ویدئویی ضبط شده است و گزارش شده است که گروهی متشکل از 30 یا 40 نوجوان و بزرگسال جوان را درگیر کرده است. این سه تفنگدار دریایی در یونیفرم نبودند و اداره کلانتری گفت که دو نفر از آنها از انتقال به بیمارستان برای مداوای جراحات خودداری کردند.

این ویدئو نشان می دهد که آنها توسط گروه زیادی از مردم محاصره شده و بارها با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. دو نفر از سربازان در حال دراز کشیدن روی زمین نشان داده می شوند که توسط چندین مهاجم لگد می شوند.


تیراندازی دسته جمعی در جشن تولد یک نوجوان چهار کشته و 28 زخمی بر جای گذاشت

سی‌بی‌اس گفت که حمله پس از آن آغاز شد که تفنگداران دریایی از گروهی از نوجوانان خواستند از شلیک آتش بازی خودداری کنند، زیرا یکی از سربازان به صورت آوار اصابت کرده بود. هانتر آنتونینو، یکی از سربازان، به این رسانه گفت که گروه سه نفره را دنبال کردند و “پا به پا شد.”

“من نمی دانستم چه خبر است” آنتونیوس گفت. من فقط سعی می کردم به سمت ماشین برگردم و بعد برگشتم. . . برای کمک به آنها و سپس همه ما در این دایره زیر پا قرار می گیریم و مورد ضرب و شتم قرار می گیریم.»

دانکن گفت همینطور است “به خصوص غم انگیز” این حادثه در آخر هفته روز یادبود رخ داد، زمانی که آمریکایی‌ها از سربازان آمریکایی که در حین خدمت در ارتش جان باختند، تجلیل می‌کنند. «حمله وحشیانه به تفنگداران دریایی خارج از وظیفه در اسکله سن کلمنته برخلاف همه چیزهایی است که ما در سن کلمنته از آن دفاع می‌کنیم، و هیچ بهانه‌ای نیست که نوجوانان در آن دخیل بودند.»

اسکله سان کلمنته در حدود 20 مایلی از پایگاه نیروی تفنگداران دریایی کمپ پندلتون، جایی که بیش از 42000 تفنگدار دریایی فعال مستقر هستند، واقع شده است.

بیشتر بخوانید:
11 کشته در قتل عام تعطیلات آخر هفته شیکاگو

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: