سنگاپور قوانین انجماد تخم مرغ را در میان نرخ پایین بی سابقه تولد کاهش می دهد – RT World News

محدودیت سنی برای زنانی که به دنبال فریز کردن تخمک های خود هستند، به جای 35 سال اعلام شده اولیه، 37 سال خواهد بود.

وزارت بهداشت و وزارت توسعه اجتماعی و خانواده روز دوشنبه اعلام کردند سنگاپور محدودیت‌های خود را برای فریز کردن تخمک‌های زنان کاهش داده و سقف سنی این عمل را از 35 سال به 37 سال افزایش داده است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که نرخ زاد و ولد سنگاپور به تنها 1.05 نوزاد در هر زن کاهش یافته است، که کمترین میزان ثبت شده برای این ایالت شهر از زمان شروع پیگیری بیش از شش دهه پیش است. نرخ باروری جایگزین – تعداد نوزادان مورد نیاز برای حفظ جمعیت در یک سطح ثابت – 2.1 تولد برای هر زن است. در عین حال، میانگین سنی برای اولین بار مادر شدن در سنگاپور از 30.3 در سال 2013 به 31 سال در سال 2020 افزایش یافته است.

دولت توضیح داد که تصمیمش بر اساس شواهد بین‌المللی و محلی است که نشان می‌دهد میزان موفقیت این عمل برای زنان تا 37 سال است.نسبتا پایدارو مدعی شد که تمایل زنان به افزایش سالهای باروری خود را در نظر گرفته است.شرایط شخصیمانند پیدا نکردن شریک مناسب.

قوانین جدید برای زنانی که به دنبال فریز کردن تخمک های خود هستند و اهداکنندگان تخمک اعمال می شود. فقط زوج های قانونی می توانند از تخم های خود برای تولید مثل استفاده کنند.


جنگ در آسیا جهان را به طور اساسی تغییر خواهد داد - سنگاپور

سنگاپور تنها سال گذشته به زنان مجرد اجازه داد تا تخمک های خود را به دلایل غیرپزشکی منجمد کنند و در را به روی زنان 21 تا 35 ساله باز کرد که می خواستند تخمک های خود را تا زمان ازدواج قانونی حفظ کنند. زنانی که امیدوارند فرزندان خود را خارج از ازدواج یا در روابط همجنس‌تر بزرگ کنند، نمی‌توانند به‌طور قانونی تخمک‌های خود را فریز کنند.

پیش از این، این روش به زنانی محدود می شد که از شرایط پزشکی که بر باروری آنها تأثیر می گذاشت، مانند سرطان تخمدان رنج می بردند.

کاهش مداوم محدودیت‌های مربوط به این روش بخشی از تلاش چند جانبه دولت برای تشویق ساکنان به داشتن نوزادان بیشتر است. علاوه بر یک «پاداش کودکسنگاپور با ارائه مزایای حداکثر 10000 دلار سنگاپور (7330 دلار) به والدین واجد شرایط، از اواخر سال 2020 زوج های جوان را با هدایای نقدی یکباره و افزایش مرخصی پدری به امید مقابله با فشار مالی ناشی از همه گیری کووید-19 مجذوب کرده است.

با این حال، سنگاپور در مواجهه با بحران جمعیتی در منطقه تنها نیست. کره جنوبی با تنها 0.78 تولد به ازای هر زن، کمترین نرخ باروری را در جهان دارد، و مشکلات ژاپن با جمعیت سالخورده که جمعیت شاغل را تهدید می کند، دولت خود را بر آن داشت تا با مراقبان روباتیک آزمایش کند، که نتایج به طور قابل توجهی ضعیف بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: