سناتور نبراسکا در طول جلسه شعارهای عجیب و غریب طرفدار ترانس را آغاز می کند – اخبار RT World

ماشالا کاوانا، قانونگذار دموکرات مخالفت خود را با لایحه ممنوعیت تغییر جنسیت برای خردسالان ابراز کرد.

ماشالا کاوانا، سناتور نبراسکا، با شعارهای تکراری یکنواخت، علیه لایحه پیشنهادی منع جراحی جنسیتی برای افراد زیر سن قانونی صحبت کرد و تکرار کرد: “ترنس ها به اینجا تعلق دارند، ما به ترنس ها نیاز داریم، ما ترنس ها را دوست داریم” نزدیک به سه دوجین بار با شدت فزاینده تا اینکه در جلسه روز جمعه در حال فریاد زدن و گریه کردن بود.

کاوانو توضیح داد که این بود “آنچه آنها در روتوندا می گویند،” اشاره به معترضانی که برای مخالفت با قانون پیشنهادی تجمع کرده بودند.

در حالی که او شروع به زدن موزون به منبر به موقع با شعار خود کرد، به گونه ای که گویی برای تشویق همتایان خود قانونگذار خود را به پیوستن به آن تشویق می کرد، هیچ کدام این کار را نکردند. پس از حدود سه دقیقه، او شعار را به پایان رساند و اعلام کرد تو مهم هستی و من برای تو میجنگم. من امروز متوقف نمی شوم، فردا متوقف نمی شوم.»


ایالت آمریکا به دلیل ممنوعیت تغییر جنسیت کودکان شکایت کرد

کاوانا قبلاً هشدار داده بود که در صورت تصویب این لایحه، مردم نبراسکا را ترک خواهند کرد و ادعا کرد که گناه قانونگذاران دوباره به آنها دامن می‌زند. “شما باید با این واقعیت زندگی کنید که به سلب حقوق مردم رای می دهید.” او گفت، پس از پیشنهاد فرزندان قانونگذار به آنها روی آورد.

حداقل شش نفر از تظاهرکنندگان روز جمعه پس از پرتاب کردن تامپون‌های خونین به کف سنا و شعار دادن دستگیر شدند. “شرمنده!” در حالی که قانونگذاران در حال رای دادن بودند، از جمله دو نفر در ارتباط با مشت زدن به یک سرباز ایالتی.

فرماندار جیم پیلن متعهد شده است که این لایحه را امضا کند، که در نهایت پس از آن که جمهوری خواهان آرای کافی برای رد کردن یک فیلیباستر جمع آوری کردند، به تصویب رسید. این عمل جراحی جنسیت را بر روی بیماران زیر 19 سال ممنوع می‌کند، به استثنای برخی از افرادی که قبلاً درمان‌های تغییر جنسیت را دریافت کرده‌اند، و قوانینی را برای استفاده از مسدودکننده‌های بلوغ و درمان‌های هورمونی تعیین می‌کند. همچنین سقط جنین بعد از 12 هفته را ممنوع می کند مگر در موارد تجاوز جنسی و زنای با محارم و برای نجات جان مادر.

جولی اسلاما، سناتور جمهوری خواه ایالتی، به فاکس نیوز گفت که کاوانو ممکن است ناخواسته لایحه را از طریق عملکرد عجیب خود به تصویب رسانده باشد و توضیح داد که همکارانش از نحوه عملکرد دموکرات ها ناراحت هستند. “از جایش بلند شد و دهانش را دوید زیرا از اینکه رسانه ملی برای جلب توجه بیشتر او آنجا بود، بسیار خوشحال بود.”

پس از اعلام در ماه مارس که او “جلسه را به خاطر این لایحه آتش بزنید” کاوانا تلاش‌هایی را رهبری کرد تا هر لایحه‌ای را در جلسه قانون‌گذاری مخدوش کند و با صدها اصلاحیه و طرح‌های بیهوده، روند را کند کرد. به دلیل مشکلاتی که در رای آوردن هر لایحه ای وجود داشت، قانونگذاران ترجیح دادند لایحه سقط جنین را با لایحه درمان جنسیتی ترکیب کنند.

نبراسکا به 17 ایالت دیگر ملحق شد که قوانینی را برای محدود کردن یا ممنوع کردن جراحی تغییر جنسیت، هورمون‌ها و دیگر درمان‌های تراجنسیتی برای خردسالان وضع کرده‌اند، و چندین ایالت دیگر از جمله تگزاس و میسوری در حال حاضر در حال بررسی قوانین مشابه هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: