از تماشاگران سفیدپوست تئاتر خواسته شد از تولیدات تماما سیاه دوری کنند – اخبار RT World

به گفته یک مقام بلندپایه پلیس بریتانیا، این اقدام یک “سابقه ضعیف و خطرناک” ایجاد می کند

تئاتر سلطنتی استراتفورد شرق در لندن گفته است که بازدیدکنندگان سفیدپوست نباید در یک تولید آتی “Tambo & Bones” شرکت کنند تا بتوانند یک اثر خلق کنند. “ایمن، خصوصی” فضایی برای یک «مخاطبان کاملاً سیاه‌شناس» برای شرکت در نمایشی که به بررسی مسائل مربوط به روابط نژادی در ایالات متحده می پردازد.

اجرای به اصطلاح “Black Out” این نمایش که قرار است در ماه ژوئیه اجرا شود، برای تقویت یک «ایجاد هدفمند محیطی که در آن یک مخاطب کاملاً سیاه‌پوست می‌تواند رویدادی را فارغ از نگاه سفید تجربه کرده و درباره آن بحث کند.» با توجه به مواد تبلیغاتی مرتبط با تولید.

با این حال، فستوس آکینبوسویه، اولین پلیس سیاهپوست بریتانیا و کمیسر جرم و جنایت “به شدت اصرار شد” تئاتر رویداد “Black Out” خود را لغو کند.

«جامعه زمانی غنی‌تر و قوی‌تر می‌شود که درک فرهنگ‌ها و داستان‌های یکدیگر به اشتراک گذاشته شود و شنیده شود.» آکینبوسویه در اظهاراتی که روز شنبه توسط تلگراف منتشر شد، گفت. “من معتقدم مفهوم “Black Out” برخلاف این اخلاق آموزشی و غنی سازی است.”


مردم دهکده از ترامپ می خواهند که استفاده از موسیقی آنها را متوقف کند

نظرات آکینبوسویه مورد تایید قرار گرفت “100%” توسط ساموئل کاسومو، مشاور سابق نژادی دولت بریتانیا که نامزدی خود را برای انتخابات شهرداری لندن در سال آینده آغاز کرده است.

“Tambo & Bones” که در سال 2022 در ایالات متحده اکران شد و نقدهای گرمی داشت، 300 سال تاریخ آفریقایی-آمریکایی را از دریچه دو شخصیت اصلی خود بررسی می کند: تامبو، یک تاجر، و استخوان ها، که به عنوان یک آدم مزاحم شناخته می شود. در طول دوره تولید، این زوج قبل از تبدیل شدن به رپر و در نهایت عضویت در جنبش عدالت اجتماعی «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» به عنوان خواننده شروع می‌شوند.

متیو شیا، کارگردان این نمایش، در یک بیانیه مطبوعاتی در این ماه در مورد این نمایش گفت که این نمایش بود “امری ضروری” اجرای نمایش‌های «Black Out» برای تماشاگران سیاه‌پوست تئاتر برگزار می‌شود تا «تولیداتی را تجربه کنند که مسائل پیچیده و ظریف مربوط به نژاد را بررسی کنند». “فضای خصوصی و امن.”

Theater Royal Stratford East همچنین نشان داده است که در برابر تغییر برنامه آتی خود به دلیل واکنش های منفی مقاومت خواهد کرد. ما انتخاب کرده‌ایم که این ابتکار را برای یک اجرا، در طول یک ماه نمایش، به‌عنوان فضایی برای تماشاگران سیاه‌پوست برای تجربه نمایش به‌عنوان یک جامعه، پذیرا باشیم.» به گزارش روز شنبه تلگراف، سخنگوی این تئاتر گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: