سناتور آمریکایی هدف را به دلیل مشارکت با “شیطان پرست” محکوم کرد – RT World News

تام کاتن جمهوری خواه این خرده فروش را به ترویج برنامه تراجنسیتی برای کودکان متهم کرده است

خرده فروش آمریکایی Target با واکنش عمومی، از جمله انتقاد سناتور تام کاتن، به دلیل کمپین تجاری LGBTQ+ که گفته می شود کودکان را هدف قرار می دهد و دارای یک “شیطان پرستی” نام تجاری.

حتی بر اساس استانداردهای شرکت‌های بیدار، مشارکت تارگت با یک شیطان پرست برای پیشبرد دستور کار ترنس در مورد کودکان قابل توجه است. سناتور جمهوری خواه آرکانزاس روز سه شنبه در یک پست توییتر. دفعه بعد که تارگت می آید و درخواست کمک می کند، جمهوری خواهان باید پاسخ دهند، “موفق باشید.”

خرده فروش مستقر در مینیاپولیس برخی از بحث برانگیزترین خود را حذف کرده است “ماه غرور” کالا، به نقل از “رفتار مقابله ای” که گفته می شود کارکنان خود را در معرض خطر آسیب قرار می دهد. تارگت مدعی شد که مشتریان نمایشگرهای پراید را در برخی فروشگاه ها خراب کرده و ویدئوهای تهدیدآمیزی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.


میلر تبلیغات فمینیستی را «بیدار» کرد پس از واکنش شدید

از زمان معرفی مجموعه امسال، ما تهدیداتی را تجربه کرده‌ایم که بر احساس ایمنی و رفاه اعضای تیممان در حین کار تأثیر گذاشته است.» این شرکت روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد. «با توجه به این شرایط ناپایدار، ما در حال انجام تنظیماتی در برنامه‌های خود هستیم، از جمله حذف مواردی که در مرکز مهم‌ترین رفتار تقابلی قرار داشته‌اند. تمرکز ما در حال حاضر بر حرکت رو به جلو با تعهد مستمر خود به جامعه LGBTQIA+ و ایستادن در کنار آنها در جشن ماه غرور و در طول سال است.”

تارگت روز جمعه یک جلسه اضطراری برای مقابله با واکنش‌ها برگزار کرد، بنا بر گزارش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های ایمنی و اجتناب از تحریم ویرانگر مانند تحریمی که آبجو باد لایت را به دلیل تبلیغی با حضور دیلان مولوینی، فعال تراجنسیتی، هدف قرار می‌دهد. این شرکت به برخی مدیران دستور داد تا اجناس پراید را از جلوی مغازه‌های خود دور کرده و تابلوهای بزرگ را حذف کنند.

بیشتر بخوانید:
جمهوریخواهان ایالات متحده از جنگ فرهنگی حمایت می کنند – نظرسنجی

یک هدف ناشناس “خودی” به فاکس نیوز گفت که اقلام به پشت فروشگاه منتقل شده و دو سوم فضای کمتری در اختیار آنها قرار داده شده است. “من فکر می کنم با توجه به وضعیت فعلی Bud Light، این شرکت از وضعیت Bud Light وحشت دارد.” کارمند قدیمی گفت.

توبیخ کاتن با اشاره به مشارکت تارگت با برند پوشاک بریتانیایی Abprallen بود که شعارهایی مانند “شیطان به ضمایر احترام می گذارد” و “اگر نتوانم عشق را القا کنم، باعث ترس خواهم شد.” برخی از طرح های آن بافومت، بت سر بزی که توسط شیطان پرستان پرستش می شود، نشان داده شده است.

اریک-جیمز کارنل، بنیانگذار Abprallen، که ظاهراً یک همجنسگرای تراجنسیتی معرفی می کند، هفته گذشته در یک پست فیس بوک گفت که قرارداد او برای طراحی چندین آیتم برای مجموعه غرور Target بوده است. “فوق العاده هیجان انگیز.” او اضافه کرد، من به خصوص خوشحالم که افراد جوان و بسته آن را خواهند دید و امیدوارم که به نوعی احساس راحتی بیشتری در خود داشته باشند.


دارنده مدال المپیک خواستار تحریم نایک شد

هیچ یک از اقلام Abprallen فروخته شده در Target به طور خاص برای کودکان طراحی نشده بود. مجموعه شامل الف «برای اینجا خیلی عجیب و غریب» کیف و یک سویشرت با شرح ترنس هراسی را درمان کنید نه ترنس ها. از بعدازظهر چهارشنبه، هیچ یک از موارد در وب سایت تارگت موجود نبود.

برخی از مجموعه‌های ماه غرور Target برای کودکان طراحی شده است، از دامن بچه‌دار تا دامن‌های رنگین کمانی. منتقدان خرده فروش را به فروش متهم کردند “دوستانه با جابجایی” لباس شنا برای کودکان، اما این شرکت گفت که این اقلام فقط در اندازه های بزرگسالان موجود است.

سهام تارگت در این هفته در معاملات بورس نیویورک حدود 8 درصد کاهش یافت و بیش از 5 میلیارد دلار ارزش بازار را از بین برد.