سقوط مرگبار پروازهای زمینی ارتش ایالات متحده – اخبار RT World

12 سرباز طی ماه گذشته در تصادفات کشته شده اند، از جمله یک تصادف مرگبار در اوایل این هفته

پس از سقوط هلیکوپتر مرگبار در آلاسکا و کنتاکی، ارتش ایالات متحده دستور توقف پروازهای نظامی غیر حیاتی را صادر کرده است. پنتاگون گفت همه هوانوردان، از جمله سربازان فعال، باید آموزش های ایمنی بیشتری را ببینند.

شاخه نظامی این اقدام را روز جمعه اعلام کرد و گفت که این دستور فوراً برای همه پرسنل ارتش به استثنای آنها قابل اجرا است “شرکت در ماموریت های حیاتی.”

“ایمنی هوانوردان ما اولویت اصلی ما است و این کناره گیری گام مهمی است تا اطمینان حاصل کنیم که هر کاری ممکن است برای جلوگیری از حوادث و محافظت از پرسنل خود انجام می دهیم.” رئیس ستاد ارتش جیمز مک کانویل گفت.


هلیکوپترهای نظامی آمریکا در آلاسکا سقوط کردند

توقف زمینی به دلیل مجموعه ای از حوادث ناگوار اخیر در هواپیماهای ارتش انجام شد. روز پنجشنبه دو فروند هلیکوپتر AH-64 آپاچی در نزدیکی هیلی آلاسکا پس از انجام یک ماموریت آموزشی سقوط کردند و سه سرباز کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند. ارتش هنوز علت این حادثه را مشخص نکرده است، اما انتظار می رفت که بازرسان روز شنبه به محل سقوط هواپیما برسند.

9 نیروی ارتش از لشکر 101 هوابرد نیز در یک حادثه آموزشی جداگانه در کنتاکی ماه گذشته کشته شدند. در طول یک ماموریت شبانه، دو هلیکوپتر UH-60 Blackhawk در حالی که در حال پرواز بودند، در هوا با هم برخورد کردند و هیچ بازمانده ای باقی نماند.

یک فروند هلیکوپتر دیگر در فوریه گذشته در آلاسکا رخ داد که شامل یک فروند جنگنده آپاچی بود که منجر به زخمی شدن سربازان و آسیب به هواپیما شد، اما تلفات جانی نداشت.

ارتش گفت، اگرچه سقوط های مرگبار هنوز در دست بررسی است “هیچ نشانه ای از هیچ الگوی بین این دو اتفاق ناگوار وجود ندارد.”

به گفته سرهنگ ترنس کلی، سخنگوی ارتش، برای جلوگیری از حوادث آینده، نیروهای فعال قرار است بین 1 تا 5 مه آموزش ایمنی جدید ببینند، در حالی که اعضای گارد ملی و ذخیره تا 31 ماه مه فرصت دارند دوره را تکمیل کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: