سفارت ایالات متحده در اوکراین از حملات موشکی می ترسد – RT World News

این هشدار پس از آن صادر می شود که روسیه درباره حمله اوکراین به کرملین «تلافی جویانه» هشدار داد

هیئت دیپلماتیک ایالات متحده در پایتخت اوکراین به آمریکایی ها توصیه کرده است که هشدارهای هوایی را نادیده نگیرند و به طور مناسب پناه بگیرند و هشدار داد که وضعیت امنیتی ممکن است به سرعت در پی حمله پهپادی به کرملین که مقامات روسی آن را به کی یف چسبانده اند، بدتر شود.

وزارت امور خارجه ایالات متحده یک هشدار امنیتی در مورد یک “افزایش تهدید حملات موشکی” در سراسر اوکراین چهارشنبه شب به نقل از الف افزایش اخیر در اعتصابات در سراسر اوکراین و لفاظی های تحریک آمیز از مسکو. پیش از این، مقامات روسیه هشدار داده بودند “تلافی” برای حمله پهپاد اوکراینی به کرملین.

توجه داشته باشید که حتی اگر موشک یا پهپاد ورودی رهگیری شود، سقوط آوار خطر قابل توجهی را نشان می دهد. یکی از نکات ایمنی سفارت آمریکا تاکید کرد.

هیئت دیپلماتیک ایالات متحده همچنین اضافه کرد که هر آمریکایی که هنوز در اوکراین است باید داشته باشد “یک طرح اضطراری که متکی به کمک دولت ایالات متحده نیست.” و باید کشور را ترک کند “زمانی که انجام این کار ایمن است.”


رئیس جمهور سابق روسیه خواستار «برکناری فیزیکی» زلنسکی شد

دفتر رئیس جمهور روسیه صبح چهارشنبه اعلام کرد که دو هواپیمای کوچک بدون سرنشین با استفاده از اقدامات جنگ الکترونیکی بر فراز محل کار ولادیمیر پوتین سرنگون شدند. کرملین در بیانیه ای این حمله را یک حمله توصیف کرد “اقدام تروریستی از پیش برنامه ریزی شده” توسط نیروهای اوکراینی و سوء قصد به جان پوتین.

کی یف مسئولیت این حمله را رد کرده است، در حالی که کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه مدعی شد که ایالات متحده “اوکراین را تشویق نمی کند یا قادر نمی سازد تا فراتر از مرزهایش حمله کند.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: