سخنرانی های هیتلر در قطار اتریش پخش می شود – اخبار جهانی RT

گمان می رود که دو مظنون پشت “اعلان های نگران کننده” باشند که در یک سرویس به وین شنیده می شود

راه‌آهن اتریش تحت تأثیر یک رشته پخش‌های توهین آمیز در قطارهای مسافربری قرار گرفته است که آخرین حادثه روز یکشنبه رخ داد. “سخنرانی هیتلر” از بلندگوهای سرویسی که از برگنتس به وین می رفت به صدا درآمد.

فیلم این قسمت توسط دیوید استوگمولر، نماینده سبز، که در آن زمان در کشتی بود، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. پیام ها در ابتدا بود “کاملا بی معنی” و حتی “خنده دار،” قبل از تغییر ناگهانی به سخنرانی هیتلر. در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده توسط نماینده مجلس، “سیگ هیل” سلام در پس زمینه به وضوح شنیده می شود.

«اول چیزهای کاملاً بی معنی، حتی چیزهای خنده دار و ناگهان سخنرانی هیتلر و فریاد نجات. خیلی ناراحت کننده بود متصدی قطار نمی‌دانست چه باید بکند.» استوگمولر نوشت.

راه آهن فدرال اتریش (OBB) این موضوع را تأیید کرد و اعلام کرد که از آن آگاه است “اعلامیه های نگران کننده” در حالی که “به وضوح فاصله دارد[ing]” خود را از محتوای پیام ها. اپراتور قول داد که علت آن را پیدا کند “عیوب فنی” در اسرع وقت.


غرب در خطر ایجاد

OBB روز دوشنبه یک به روز رسانی ارائه کرد و بیان کرد که ما در حال حاضر می‌توانیم فرض کنیم که این اطلاعیه‌ها توسط افرادی که مستقیماً در قطار از طریق اینترکام هستند اعلام شده است.» این شرکت گفت که این حادثه را به پلیس گزارش کرده است و دو مظنون پس از تجزیه و تحلیل فیلم های نظارتی از داخل قطار ردیابی شدند.

خبرگزاری اتریش APA بعدا گزارش داد که مظنونان که نامشان فاش نشد، متهم به پخش سخنرانی های هیتلر بودند. هنوز مشخص نیست که آیا مظنونان بازداشت شده اند یا خیر. در اتریش، تبلیغ نازی ها یک عمل جنایتکارانه است.

هفته گذشته دو حادثه مشابه در کشور گزارش شد که اعلامیه های نامنظم در قطارها پخش شد. گفته می‌شود که همین مظنونان پشت این پیام‌ها بوده‌اند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا سایر حوادث مربوط به شعارهای نازی‌ها بوده است یا خیر.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: