زوج استرالیایی برای سگی که بر اساس قوانین کووید اسیر شده است، پرواز جت خصوصی را برنامه ریزی می کنند

زوج استرالیایی برای سگی که بر اساس قوانین کووید اسیر شده است، پرواز جت خصوصی را برنامه ریزی می کنند

کوربین گفت که این سگ سه سال را در سنگاپور با خانواده های مختلف گذراند. (فایل)

بریزبن:

یک زوج استرالیایی قصد دارند ده ها هزار دلار هزینه کنند و یک جت خصوصی کرایه کنند تا سگ سرگردان خود را در زمان کریسمس از نیوزیلند به خانه بفرستند.

مونچکین، سگ خیابانی سابق بالی، در نیوزیلند گیر افتاده است و به دلیل قوانین مرزی کووید و اختلالات پرواز قادر به سفر به خانه صاحبانش در ساحل آفتاب استرالیا نیست.

مالک تاش کوربین گفت که پس از پنج ماه جدایی از مونچکین و نامزدش دیوید دنز، تصمیم گرفته است یک جت خصوصی به قیمت 45000 دلار استرالیا (32000 دلار آمریکا) برای سفر دختر و شریک زندگی خود به استرالیا کرایه کند.

او به AFP گفت: “بخش پول راننده شماره یک نیست، بلکه این است که چه کسی مطمئناً می تواند آنها را قبل از کریسمس به خانه برساند.”

کریسمس واقعاً برای ما چیز بزرگی است… من فقط می‌خواهم همه با هم باشیم.»

اختلالات مرتبط با بیماری همه گیر به این معنی است که پروازهای کمی بین جزیره جنوبی نیوزلند و فرودگاه های نزدیک به ساحل آفتاب وجود دارد.

و سفر از طریق جزیره شمالی نیوزلند، جایی که در حال حاضر شیوع ویروس در آن وجود دارد، دینز را در قرنطینه دو هفته‌ای قرار می‌دهد که در طول فصل جشن ادامه می‌یابد.

این زوج امیدوارند که هزینه ها را با جذب مسافر تقسیم کنند، پیشنهاد دهند نیمی از قبض جت را بپردازند در حالی که چهار صندلی باقیمانده را به مسافران دیگر بفروشند، یا شاید سوار شدن به یک چارتر خصوصی دیگر.

اگر طرح آنها موفقیت آمیز باشد، آخرین مرحله در یک سفر پنج ساله برای آوردن مونچکین از جزیره اندونزی بالی، جایی که او به عنوان یک توله سگ به فرزندی قبول شد، خواهد بود.

کوربین گفت سگ سگ سه سال را در سنگاپور با خانواده‌های پرورش‌دهنده مختلف پس از ناکامی در آزمایش‌های پزشکی برای ورود به استرالیا، که قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد واردات حیوانات خانگی دارد، گذراند.

او و داینز در نهایت وسایل خود را جمع کردند و زمانی که این کشور در سال 2019 مونچکین را پذیرفت به نیوزیلند نقل مکان کردند، به این امید که به طور موقت در آنجا بمانند تا زمانی که استرالیا ورود این سگ را تایید کند.

در نهایت کوربین به دلایل پزشکی به تنهایی به خانه بازگشت در حالی که داینز منتظر چراغ سبز استرالیا بود.

کل این فرآیند آنقدر هزینه داشته است که کوربین در شبکه های اجتماعی این سگ را “میلیون دلاری مونچکین” نامیده است.

او گفت: «حدود سه سال پیش وقتی به 40000 دلار استرالیا رسید، شمارش را متوقف کردیم.

ما هرگز در ابتدای این فرآیند انتظار نداشتیم که هزینه آن اینقدر زیاد باشد یا این مدت طول بکشد. ما انتظار داشتیم 10000 دلار استرالیا و شش هفته باشد.

کوربین گفت که متوجه شده است که این زوج برای داشتن بودجه در “موقعیت ممتازی” هستند و “هیچ راهی” وجود ندارد که بتواند مانچکین را پشت سر بگذارد.

“او اکنون خانواده ماست و بنابراین من آن را با دنیا تغییر نمی‌دهم. من او را بسیار دوست دارم و او یک موجود کوچک شگفت‌انگیز است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

برای اخبار ترند بیشتر کلیک کنید