زن «به دویدن آلرژی» می‌گوید: «او تقریباً بعد از عجله برای گرفتن پرواز بمیرد»

زن «به دویدن آلرژی» می‌گوید: «او تقریباً بعد از عجله برای گرفتن پرواز بمیرد»

او معتقد است که از آنافیلاکسی ناشی از ورزش رنج می برد

یک زن 27 ساله کانادایی که ادعا می کند به دویدن “حساسیت” دارد، می گوید که پس از عجله برای گرفتن یک پرواز “تقریباً بمیرد”. نیویورک پست گزارش شده است. این حادثه در 27 آوریل زمانی رخ داد که دیوز منگات با خواهر و دوستانش به جمهوری دومینیکن سفر می کرد. از آنجایی که او برای رسیدن به پرواز دیر می‌شد، از ترمینال عبور کرد و بلافاصله پس از آن واکنش شدیدی نشان داد.

هنگامی که به دروازه رسید، خانم منگات گفت که به دلیل واکنش آلرژیک دچار کهیر و لکه شد و به سختی نفس کشید. او ابتدا چند قرص آنتی هیستامین زد که جواب نداد، بنابراین در نهایت از یک EpiPen استفاده کرد که به دنبال آن تورم او خوشبختانه کاهش یافت.

خواهرش دی منگات تمام این مصیبت را در ویدئویی که در TikTok در فضای مجازی منتشر شده است، ثبت کرده است. روی متن روی این پست آمده است: “چگونه او به دلیل تاخیر در پرواز تقریباً جان خود را از دست داد.”

این جوان 27 ساله گفت نیوزویک، “در چند ماه گذشته، هر بار که می دویدم یا استرس داشتم، دچار کهیر می شدم. مطمئن نبودم که به دلیل دویدن یا استرس بوده است. اما، آن روز، متوجه شدم که 100 درصد این اتفاق افتاده است. به دلیل دویدن و استرس من است. من چند بار در این مورد به بیمارستان رفته ام. منتظر متخصص هستم و بیمارستان واقعاً در حال حاضر نمی تواند اطلاعات بیشتری ارائه دهد.”

پس از چندین بار مراجعه به بیمارستان، به او یک EpiPen داده شد، یک دستگاه خود تزریقی که اپی نفرین را برای درمان آنافیلاکسی، یک واکنش آلرژیک جدی و تهدید کننده زندگی، تحویل می دهد.

او گفت: «پزشکان تماس گرفته‌اند و به من اطلاع داده‌اند که احتمالات زیادی وجود دارد، و وقتی نظرات را می‌خوانید، برخی افراد می‌گویند سال‌ها طول کشید تا متوجه شوند. نیوزویک.

اگرچه او به طور رسمی تشخیص داده نشده است، او معتقد است که از آنافیلاکسی ناشی از ورزش رنج می برد – یک اختلال نادر که در آن علائم پس از فعالیت بدنی رخ می دهد.

علائم شامل برافروختگی گسترده پوست است. ایجاد کهیر، تورم پوست و لب ها و حالت تهوع و استفراغ. در موارد شدید، کاهش شدید فشار خون می تواند منجر به شوک آنافیلاکتیک شود.