دستگیری کاربر TikTok به دلیل ارسال ویدیوهای عجیب و غریب «شوخی در راه عبور».

دستگیری کاربر TikTok به دلیل ارسال ویدیوهای عجیب و غریب «شوخی در راه عبور».

چندین کاربر خواستار دستگیری کاربر TikTok شده بودند.

یک کاربر 18 ساله TikTok توسط پلیس لندن به دلیل شوخی که شامل ورود به خانه های غریبه ها بود، دستگیر شد. بر اساس بی بی سی، Bacari-Bronze O’Garro، که نام کاربری “Mizzy” را در پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو دارد، به دلیل عدم رعایت یک اعلامیه حفاظت از انجمن متهم شده است. ساکن هاکنی روز چهارشنبه در دادگاه عالی حاضر خواهد شد. شوخی‌ها بخشی از چالش عجیب و غریب تجاوز است که در TikTok بسیار محبوب شده است. چندین کاربر از آن انتقاد کرده و خواستار اقدام علیه افرادی که آن را انجام می دهند، شده اند.

اگرچه TikTok این ویدیوها را حذف کرده است، اما همچنان در پلتفرم های دیگری مانند Reddit در دسترس هستند.

بچه ها برای نفوذ tiktok وارد خانه یک فرد تصادفی می شوند.
توسط u/Bobinski16 در PublicFreakout

پلیس متروپولیتن لندن روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «یک مرد 18 ساله به ظن ایجاد مزاحمت عمومی دستگیر شده و در حال حاضر در بازداشت پلیس است.»

پلیس همچنین گفت: «این دستگیری به دنبال تحقیقاتی در مورد فیلم های رسانه های اجتماعی انجام شد که در آن تعدادی از وقایع از جمله برخوردهای ظاهراً ناخواسته نسبت به مردم در خیابان یا حمل و نقل و ورود آدرس ها بدون اجازه ظاهری مالکان انجام شد. در ویدیو

در یکی از ویدیوها با عنوان «راه رفتن به خانه‌های تصادفی»، آقای اوگارو و دوستانش در حال فیلم‌برداری از ورود خود به یک خانه خانوادگی بدون دعوت دو هفته پیش دیده می‌شوند.

مردان جوان با گستاخی دروازه جلو را باز می کنند و در حالی که زنی حیاط جلو را جارو می کند وارد خانه می شوند. زن که از این نفوذ نگران شده است، نوجوانان را به داخل خانه تعقیب می کند و نام جیمز، شاید صاحب خانه را صدا می کند که “همین الان به جلوی در بیا”.

کاربران TikTok سعی می کنند با مردی که متحیر به نظر می رسد صحبت کنند و نام او را بپرسند. اما او سعی می کند آنها را به سمت درب ورودی اسکورت کند.

پدر در پاسخ با التماس گفت: “ما بچه داریم، مرد.” و باعث شد که گروه خانه را ترک کنند.

ویدئوهای دیگر نشان می‌دهد که مرد جوان مدعی است مسافران قطار را آزار می‌دهد و وارد ماشین مردی می‌شود که ادعا می‌کند اوبر اوست.

وقتی از “میزی” در مورد ویدیوهایی که او ایجاد می کند پرسیدند مستقل او در مورد اینکه آیا عشق دریافت می کند یا نفرت کم نمی کند، زیرا همه چیز در مورد “نامزدی” است.

او به این نشریه گفت: “این وحشی است که من به این جریان اصلی رسیده ام. من نمی توانم به آنها بگویم که فقط خودم و طرفدارانم را می شناسم.”

این نوجوان همچنین مدعی شد که یک روز پس از انتشار فیلم به خانه خانواده که گروه وارد آنجا شده اند رفته و عذرخواهی کرده است.